Note fondée sur 866 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2021 sur Expedia
Pour les : hôtel au design magnifique et personnel attentionné. Bémol : La restauration n’est pas à la hauteur de l’hôtel -
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2021 par Viceroy Los Cabos, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour ce retour afin que nous puissions revoir. Nous espérons que vous pourrez à nouveau nous rendre visite bientôt!
par un voyageur
Publié le 5 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2021 par Viceroy Los Cabos, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, please come visit us again soon!
par un voyageur
Publié le 19 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Martin K, Gestion de l’hôtel
Thank You
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Si lo que les gusta es ir a la playa, este no es el hotel mucha distancia entre el hotel y llegar a la playa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Héctor, gracias por compartir tu opinión. El lugar está diseñado para relajarse y, para quienes buscan disfrutar de la playa, nuestro equipo siempre está listo para ayudar con recomendaciones sobre cómo aprovechar al máximo el entorno.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
FOOD WAS GREAT. AMBIENCE WAS EXCELLENT AND BUTLER ALEXIS WAS WONDERFUL.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Destiny, we’re delighted you loved your experience at Viceroy Los Cabos. It's fantastic to hear that the cuisine, ambiance, and service from Alexis met your expectations. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Great place to stay if you want to relax and enjoy good food and drinks with outstanding customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Artash, thank you for staying with us at Viceroy Los Cabos. We’re delighted you loved your experience and enjoyed the relaxation, good food, drinks, and outstanding service. We look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Muy bonita
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Salomon, nos alegra que hayas disfrutado de tu experiencia en Viceroy Los Cabos. ¡Esperamos volver a darte la bienvenida pronto!
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Juan, thank you for staying with us at Viceroy Los Cabos. We’re delighted you found our place great. We're looking forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Overall, we had a great time here. Above all, the customer service and workers were phenomenal. The staff was so accommodating and excellent. 10/10 in regards to how excellent they were. Given that this is a 5 star hotel, I would say the actual property is more like a 4 or 4.5 stars. The gym was very very nice. The pools were nice but small. I know it’s very difficult to do in the summer but the pools were like saunas. They were so hot. As a 5 star property I would expect this not to be the case. Additionally the spa was great and they had an entire hydrotherapy area which included a hot tub, sauna, steam room and cold plunge… all of the hot hydrotherapies worked but the one we were looking forward to the most, the cold plunge, wasn’t working while we were there. I’m curious how long it has been out of commission. As I mentioned this is what we were looking forward to the most and we were disappointed to find out it wasn’t working. In regards to the location, it was a great location with excellent restaurants all around the area which I strongly recommend. Leading me to my last point — the food. Our biggest issue with the property was the food and drinks. It was outrageously expensive and not good. We tried three of their restaurants on the property and all of them were very average for the price. For example, I paid $38 usd for a wagyu burger and I would’ve preferred a $10 burger from five guys. Every cocktail is $20 at least as well and they are average tasting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kyle, it's wonderful to hear you had a great time at Viceroy Los Cabos and that the team members provided phenomenal service. It sounds like you enjoyed many aspects of your stay, including the gym and spa facilities. The feedback on the pools and the dining experience has also been noted and will be taken into consideration to enhance future offerings. Thank you for sharing your thoughts and for highlighting the positive aspects of your visit.