Note fondée sur 868 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de berne

Excellent hôtel proche cupertino

Publié le 3 juill. 2017 sur Expedia
Très bon rapport qualité prix. Chambre 123 proche sortie vers la piscine. Un peu bruyante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2017 par Mariam Georgi, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete the survey reagarding your recent stay with us at Aloft San Jose Cupertino. We are looking forward to seeing you back soon.
1 sur 5
par un voyageur de Santa Ana

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are sorry your stay did not meet expectations. We will make sure to address your concerns and improve your experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
100
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Amazing Hotel. I think

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Amazing hotel but everything was closed by the time I arrived. Could see the hot tub, but could not go in the hot tub.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024
Our stay was fine. The room was clean. Our bed was comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
I don’t recommend staying here. First, I booked a pool view room and paid extra for this. However, when I got to our room, I had a view of the parking lot. I talked to the front desk about this and they told me they didn’t have any pool view rooms available. He told me he would contact his manager. I never heard from the manager despite checking in with the front desk multiple times and messaging the manager on Expedia during our stay. I booked this hotel for the pool. The pool is not like the photos. The cushions are worn, torn and some are missing. It felt dirty. Finally, we were kept awake all night by the people upstairs. The walls and floor are incredibly thin. You can hear EVERYTHING next store and upstairs. The people upstairs were loud until after midnight. I would never stay here again. I still haven’t heard a word from the hotel manager.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
I would like to apologize for the inconvenience you faced. We hope to welcome you again soon, so we can provide a better experience for you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!
1 sur 5
par un voyageur

I want a free night in a king bed room

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Paid for a king and I got a double queen room. Tv didn’t work. No one was able to help. I ordered food and asked the front desk to call me when it arrived. They didn’t. My food was cold. There wasn’t a microwave in my room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
I would like to apologize for the inconvenience you faced. We hope to welcome you again soon, so we can provide a better experience for you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback!