Note fondée sur 784 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2018 sur Hotels
3 sur 5
par jean-christophe

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2016 sur Hotels
3 sur 5
par Laurent de Grenoble

Best Western Plus Airport Plaza: 2 nuits bruyantes

Publié le 7 mars 2016 sur Hotels
2 nuits a San Jose. Insonorisation de la chambre très insuffisante: The Alameda est une artère très passante, et on subit largement les bruits de circulation quand on a une chambre coté rue. On entend également beaucoup le voisin du dessus (j'étais au premier étage). La moquette de l'escalier est bien usée. Le petit déjeuner est plutôt correct, sauf le café, très mauvais (même en expresso). Le quartier n'a rien d'extraordinaire (peu de services et restos alentour), mais l’hôtel est proche d'un accès a la 880 qui permet d'atteindre la 101 en quelques minutes de route.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
when I first read the review for trip advisor some guest said it wasn't clean. When I check in to the hotel. It was very clean and especially the bathroom was clean. I was happy to stay there and will stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
The staff are very nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Another good stay

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Ive stayed many times here and would definitely recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
4 sur 5
par un voyageur de Sarasota

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
It was convenient and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
The staff is so friendly. The rooms are nice and spacious. I love this hotel and is the only place stay when come San Jose.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Liked the property very much.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
I booked for 3 reasons cleanliness, hot tub and breakfast. The hotel was very clean and updated, breakfast was fresh. I wash disappointed the hot did not open unit 10 am. I would think it would be available at a convenient time for patrons. Overall a great value and good experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par gm, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.