Note fondée sur 44 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Bien placé en centre ville, hôtel confortable, calme, bon petit déjeuner. Le personnel est aimable et attentionné. L’ameublement est un peu vieillot. Dans la journée le quartier est animé : nombreux commerces et restaurants. Par contre à la nuit tombée, la fréquentation des rues n’est pas rassurante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Recepción, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su comentario y calificación esperamos recibirlos de nuevo!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Cuando hice la reservacion, indique que el desayuno estuviera incluido, al momento de la llegada el hotel me informo que el desayuno no estaba incluido, que era desayuno disponible a precio de 15 USD por persona, Creo que la pagina de expedia no esta bien configurada con ese hotel, porque la informacion es tramposa, al final tuve que pagar el desayuno que supuestamente estaba incluido en el precio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Abdaly, Gestion de l’hôtel
Estimado Pardo, lamentamos mucho la confusión que experimentaste con tu reserva. Entendemos lo frustrante que debe haber sido esperar un servicio que creías incluido. Esperamos que a pesar de este inconveniente hayas podido disfrutar tu estadía en el hotel, nos vemos pronto!.Delta by Marriott San Jose
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Great staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Jhon, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the compliment! We're thrilled to hear that you had a great experience with our staff. We’ll be sure to share your kind words with the team. If there’s anything else we can do for you, please let us know. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur de Buena Park

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Jhon , Gestion de l’hôtel
¡Muchísimas gracias por la calificación de 5 estrellas! Nos alegra enormemente saber que tu experiencia en nuestro hotel fue excelente. Valoramos mucho tu reconocimiento a la calidad de nuestro servicio y a las instalaciones. Si en el futuro necesitas algo más o tienes alguna sugerencia, no dudes en hacérnoslo saber. ¡Esperamos verte de nuevo pronto!
3 sur 5
par un voyageur de Feeding Hills

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Nice property, friendly service, clean, etc. Nothing negative to report.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Jhon, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words! We're delighted to hear that you enjoyed the property, found the service friendly, and appreciated the cleanliness. Your positive feedback is greatly appreciated, and we're glad to know there were no issues during your stay. If you have any more comments or need anything in the future, feel free to reach out!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Very old property but staff was awesome.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Jhon , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear that the staff provided you with excellent service. We are continually working on improving our facilities and look forward to offering you an even better experience on your next visit. See you soon!
5 sur 5
par un voyageur de New york

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Abdaly, Gestion de l’hôtel
Dear Balvino,We wanted to take a moment to thank you for leaving a positive review of your recent stay with us. We’re delighted to hear that you had a great experience.Your satisfaction is our top priority, and we’re thrilled to know we met your expectations. If there’s anything specific you enjoyed or any feedback you’d like to share in the future, we’d love to hear from you.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Delta by Marriott San Jose Aurola
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Delta By Marriott San José Aurola , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope that your experience exceeded your expectations. We look forward to having you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Very nice home town people. The area might be a little rough late at night but otherwise, just hard working people taking care of guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Abda, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for sharing your thoughts with us. We’re glad to hear that you found our team to be welcoming it’s always our goal to provide great service to our guests.We appreciate your feedback about the area. We understand that safety and comfort are important, and we strive to ensure our guests have a pleasant stay. Your comments will be shared with our team to continue improving our guest experience.If you have any further suggestions or need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back.Best regards,Dleta by Marriott San Jose Aurola
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Recepción, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su retroalimentación y esperamos su próxima visita.