Note fondée sur 309 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2023 sur Expedia
Modern tower amid Sabana area and front of national stadium
Very modern and recent tower nicely decorated
Panoramic view
Lovely buffet breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par Reservations Manager , Gestion de l’hôtel
“Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that our hotel has made such a good impression”.
par un voyageur
Publié le 21 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2022 par Mariela Chavez Reservations Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and stay!
par un voyageur
Hôtel top à Saint Die
Publié le 18 août 2021 sur HotelsGuère plus cher que l’ibis mais tellement mieux
Cadre magnifique avec vue sur la forêt
Top !
Chambre spacieuse et très propre
Je recommande vivement !
par un voyageur
Amazing hotel and staff !!
Publié le 4 août 2021 sur HotelsExceptionnel!
Nice room,nice pool,nice views
Nice restaurant
People are really kind
The breakfast is amazing,the dinner was great too
It’s a brand new hotel and I really recommend it!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2021 par Juan, Gestion de l’hôtel
Hello dear guest. Thank you for taking the time to leave us such a good comment and photos from your previews stay about our staff and facilities. Our team is always working hard to create memorable experiences to our guests. We hope to welcome you back very soon again. Best regards.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Reservations Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your stay at our hotel and look forward to the opportunity to welcome you again in the near future.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
No había agua para bañarse, el staff fue poco útil y no resolvió el problema. Cuando por la mañana regresó el agua era fría y con presión casi nula. Sorprendente que un hotel de esta categoría tenga problemas así y no ofrezcan una solución o compensación.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Reservations Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your comments about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry about your experience. We had a water issue in the main pipeline. We were without water in the building for 5 hours. I understand your upset, this was a tough situation for the hotel and we tried to handle it in the best way we could.
par un voyageur de Broken arrow
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Very clean and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Reservations Manager , Gestion de l’hôtel
" Thank you for your kind words regarding our beautiful and well-kept hotel. We hope you enjoy your stay and we look forward to welcoming you back soon. Thank you for choosing our hotel for your travels"
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
The amazing view
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Reservations Manager , Gestion de l’hôtel
" Thank you for your kind words regarding our beautiful and well-kept hotel. We hope you enjoy your stay and we look forward to welcoming you back soon. Thank you for choosing our hotel for your travels"
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Muy bonito hotel, bien ubicado, limpio. Habitaciones amplias , buen desayuno y la vista hermosa del estadio.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Reservations Manager , Gestion de l’hôtel
“Muchas gracias por dedicar unos minutos a opinar sobre nuestro alojamiento. Nos alegra mucho saber que nuestra cocina ha causado tan buena impresión”.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Reservations Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the staff service and the property to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.