Pelican Eyes Resort and Spa

Hébergement 3.0 étoiles
Hôtel 3 étoiles de style méditerranéen est tout indiqué pour découvrir San Juan del Sur

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont December 2024 et January 2025.
décembre 2024
janvier 2025

Galerie de photos de l’hébergement Pelican Eyes Resort and Spa

3 piscines extérieures, chaises longues
Chambre Standard double | Coffre-fort, décor unique, fer et planche à repasser
Commodité de l’hébergement
Studio Deluxe, 1 chambre | Aire de séjour
Vue depuis l’hébergement

Avis

8,2 sur 10 – 

Très bien

Commodités populaires

  • Piscine
  • Spa
  • Déjeuner disponible
  • Service aux chambres
  • Entretien ménager
  • Buanderie

Explorez la région

Map
De la Parroquia 1 1/2 Cuadras al Este, San Juan del Sur, Rivas, 48600
  • Église Saint-Jean-Baptiste
    2 min à pied
  • Pétroglyphes
    6 min à pied
  • La Lancha
    3 min à pied
  • Tola (ECI-Costa Esmeralda)
    82 min en voiture

Options de chambre

Studio Deluxe, 1 chambre

  • 7 m²
  • 4 personnes
  • 1 très grand lit ou 2 grands lits

Maison en rangée, vue sur l’océan

  • 23 m²
  • Vue sur l’océan
  • 4 personnes
  • 2 lits doubles

Chambre Standard double

  • 9 m²
  • Vue sur l’océan
  • 4 personnes
  • 2 lits doubles

Villa, 2 chambres

  • 6 personnes
  • 2 grands lits et 1 canapé-lit (double)

Hébergements similaires

À propos du quartier

San Juan del Sur

Au bord de la mer.Vous serez à quelques pas de Église Saint-Jean-Baptiste et à 10 minutes de marche de Pétroglyphes. De plus, Plage de San Juan del Sur est à moins de 1 km et Sentier de l'ancien phare est à moins de 3 km.

À proximité

  • Plage de San Juan del Sur - 8 min à pied
  • Port de San Juan del Sur - 13 min à pied
  • Plage de Nacascolo - 12 min en voiture
  • Plage El Remanso - 19 min en voiture
  • Plage Playa Marsella - 24 min en voiture

Transport

  • Managua (MGA-Aéroport international Augusto C. Sandino) : à 153 min en voiture

Restaurants

  • ‪El Timon - ‬8 min à pied
  • ‪La Tostadería - ‬6 min à pied
  • ‪Dale Pues - ‬7 min à pied
  • ‪El Social - ‬7 min à pied
  • ‪Ding Repair Cafe - ‬5 min à pied

À propos de cet hébergement

Pelican Eyes Resort and Spa

Hôtel 3 étoiles de style méditerranéen est tout indiqué pour découvrir San Juan del Sur
There are 2 restaurants on site. Public spaces have free WiFi and wired Internet. Pelican Eyes Resort and Spa offers its guests 3 outdoor swimming pools. An airport shuttle (available 24 hours) is available for a fee. Spa services, a terrace, and tour/ticket assistance are also featured at Pelican Eyes Resort and Spa. Self parking is free. A complete renovation of Pelican Eyes Resort and Spa was completed in February 2016.

This Mediterranean San Juan del Sur hotel is smoke free.

  • 1 floor
  • 40 guestrooms or units
  • 2 dining venues
  • Built in 2004
  • Poolside lounge chairs
  • Conference center
  • Breakfast available (surcharge)
  • Dry cleaning
  • Front desk (limited hours)
  • Front-desk safe
  • Tour and ticket information
  • Wedding services available
  • Terrace
  • Garden
  • Bellhop
  • No smoking on site
Pelican Eyes Resort and Spa possède 40 climatisées dotées de : coffre-fort et cafetière-théière. Les chambres ont un patio. Le décor des chambres est unique. Téléviseur avec chaînes par câble.

La salle de bain comprend : douche et articles de toilette (gratuits). Cet hôtel à San Juan del Sur offre gratuitement un accès à Internet sans fil. L'entretien ménager est assuré tous les jours et le service suivant est disponible sur demande : fer et planche à repasser.

Tranquila Day Spa comprend 1 salle de soins. Les services proposés incluent des massages en profondeur, des massages suédois, des soins du visage et des enveloppements. Une variété de soins thérapeutiques sont proposés, notamment : aromathérapie.

Le spa est ouvert tous les jours. Le spa est interdit aux clients de moins de 8 ans.

Langues

Anglais, espagnol

Commodités de l’hébergement

Pour les familles

  • 3 piscines extérieures
  • Réfrigérateur dans la chambre

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi et accès à Internet câblé gratuits

Stationnement et transport

  • Stationnement à hauteur limitée sur place
  • Service de navette aéroportuaire aller-retour jour et nuit offert sur demande (supplément)
  • Stationnement libre-service gratuit sur place
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant disponible

Repas et boissons

  • Déjeuner préparé sur commande offert tous les jours de 7 h 30 à 10 h 30 moyennant des frais de 210 à 360 NIO par adulte et de 5 à 12 NIO par enfant
  • 2 restaurants

Activités

  • 3 piscines extérieures
  • Spa proposant des soins complets

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matière d’accessibilité, veuillez communiquer avec l’hébergement à l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue après la réservation.
  • Chemin de circulation accessible en fauteuil roulant
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Chaînes par câble

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Douche
  • Salle de bain privée

Repas et boissons

  • Batterie de cuisine, vaisselle et couverts
  • Cafetière-théière
  • Réfrigérateur
  • Service aux chambres restreint

Autres

  • Climatisation
  • Coffre-fort
  • Décoration distincte
  • Fer et planche à repasser sur demande
  • Téléphone
  • Ventilateur de plafond

Politiques

Arrivée

Arrivée de 15 h à 21 h
Des frais d’arrivée ​tardive s’appliquent.

Départ

L’heure limite de départ est midi.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

Cet hébergement assure le transport de ses clients depuis l’aéroport (un supplément peut être exigé). Les clients doivent communiquer à l’hébergement, avant leur départ, les renseignements relatifs à leur arrivée en utilisant les coordonnées fournies dans la confirmation de leur réservation.
La réception est ouverte tous les jours de 6 h à 22 h.
Les clients doivent communiquer avec l’hébergement à l’avance pour obtenir les instructions relatives à l’arrivée. Le personnel de la réception accueillera les clients pendant des heures restreintes.
Pour prendre les dispositions nécessaires à votre enregistrement, veuillez communiquer avec l’hébergement à l’avance aux coordonnées indiquées sur la confirmation de la réservation.
Si vous pensez arriver après 22 h, veuillez communiquer à l’avance avec l’hébergement aux coordonnées indiquées sur la confirmation de la réservation.
This property is a walking property with many stairs, and may not be suitable for guests with mobility issues.

Méthodes d’accès

Réception à des heures restreintes

Animaux de compagnie

  • Les animaux ne sont pas acceptés.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Kids stay free! Up to 2 children 5 years old and younger stay free when using existing bedding.
  • Rollaway/extra beds are not available.
  • Cribs (infant beds) are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Prix du déjeuner préparé sur commande : entre 210 NIO et 360 NIO par adulte et entre 5 NIO et 12 NIO par enfant
  • Service de navette aéroportuaire : 1200 NIO par personne (aller simple)
  • Frais d'arrivée tardive

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Veuillez noter que les normes culturelles et les politiques relatives aux clients peuvent être différentes selon le pays et l'établissement. Les politiques énoncées sont définies par l'établissement.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet établissement accepte la carte Visa, la carte Mastercard, la carte American Express, la carte Discover, la carte Diners Club et la carte JCB International.

À noter

  • Une réservation est requise pour les services de massage et les soins du spa. Pour réserver, communiquez avec l’hôtel avant votre arrivée à l’aide des coordonnées indiquées dans la confirmation de votre réservation.
  • Jusqu’à 2 enfants de 5 ans et moins séjournent gratuitement dans la même chambre que leur partent ou tuteur s’ils utilisent les lits en place.
  • Seuls les clients enregistrés sont autorisés dans les chambres.

Hébergement également appelé

Pelican Eyes
Pelican Eyes Resort
Pelican Eyes Resort San Juan del Sur
Pelican Eyes San Juan del Sur
Hotel Pelican Eyes
Pelican Eyes Hotel San Juan Del Sur
Pelican Eyes Resort And Spa Nicaragua/San Juan Del Sur
Pelican Eyes Resort Spa
Pelican Eyes Resort Spa
Pelican Eyes Spa Juan Del Sur
Pelican Eyes Resort and Spa Hotel
Pelican Eyes Resort and Spa San Juan del Sur
Pelican Eyes Resort and Spa Hotel San Juan del Sur

Avis pour Pelican Eyes Resort and Spa

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 62 avis sur 138." "
Note de 8 – Bien, d’après 44 avis sur 138." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 18 avis sur 138." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 10 avis sur 138." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 138." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,2/10

État et installations de l’hébergement

Avis

4/10 – Médiocre

Alice, Bordeaux

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
à éviter malgré personnel d'accueil très attentif
Je ne recommande pas, fourmis rouges, coupures d'électricité et d'Internet, Enorme soirée ouverte au public organisée dans l'hôtel sans prévenir ses clients, musique a fond toute la nuit malgré un Hotel qui fait la taille d'une petite ville. La direction n'a aucune considération pour ses clients malgré un personnel d'accueil charmant et attentionné. Nos mésaventures nous vaudrons un surclassement et quelques prestations offertes mais nous ne reviendrons pas.

10/10 – Excellent

CR, USA

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful hotel
Beautiful hotel overlooking San Juan Del Sur. Great facilities, friendly staff. Good breakfast. Thanks for the room upgrade!
Séjour de 3 nuits en avril 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
gem Of a place but needs some better management
Wonderful location and foundation. Better management is needed to give a better overall experience. We stayed at one of the highest condos and were given an overview during check in about the pool and bar to enjoy it during stay. Unfortunately we found later that bar is only open for weekends. Very disappointed because we were struggling to get vegan and allergy friendly food there and had hoped bar menu might accommodate. Had sent a note ahead about our food restrictions but received no response. Luckily in San Juan del sur there are food places accommodating. Felt bad for the drivers since there’s few of them to ask to drive us to top rather than taking stairs since I had a broken toe. They really need more drivers - or clearer understanding of expectations Couldn’t use room upstairs to sleep since air conditioning didn’t work
Séjour de 6 nuits en avril 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful Views... that’s about it.
We had a room that we need to get a ride up to in a truck, and Had to walk down a thousand steps to get down. The bar by our room was closed, no room service, so up and down. The beds not comfortable at all, and old dusty towels. Staff could care less that we were even there. the food was so-so, cocktails took about 30 minutes to get. I would not stay here again.
Séjour de 4 nuits en mars 2018

8/10 – Bien

Stephen

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful views. Great location.
Short walk to beach and restaurants. Luggage delivery to rooms needs improvement as room access is too steep to permit self-carry or bellman style checkin. Delivery by back road via cheap is too slow.
Séjour de 2 nuits en mars 2018

10/10 – Excellent

Jorge L

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2018

8/10 – Bien

Kenneth

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice room, good service and nice location.
We spent two nights at the Pelican Eye's Hotel, and were overall quite happy with our stay. The staff is friendly and speaks a reasonably amount of English, if you are not comfortable with Spanish. The location is great with a good view of the ocean - we even had the view from our bed (which was comfortable). Included breakfast is a bit above average and there are different options to choose from. However, all these niceties don't come for free; expect to pay more than double for drinks, beers (2.5 USD wo tax and tips) etc relative to other places. Also there are quite a lot of stairs to traverse if you want to get around by food - they do, however, provide free transport around the hotel grounds. They also offer shuttle services to surrounding beaches for 10 USD.
Séjour de 2 nuits en janvier 2018

8/10 – Bien

christian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dejligt resort med god beliggenhed
3 overnatninger, med rigtig god service. Vi havde bestilt et standard værelse, og desværre var air condition enheden utroligt støjende. Hotellet sendte en medarbejder første aften, men han kunne desværre ikke gøre noget ved enheden. Næste dag talte jeg med receptionen, og de sendte en ny medarbejder op for at undersøge enheden, og samtidig tilbød de at flytte os til et andet værelse. De opgraderede os til den tilstødende villa. Utroligt flinkt og service minded personale, og god håndtering af problemet. Morgenmaden var inkluderet, men man kan ikke vælge alt på deres menu. Der står i velkomst brevet fra receptionen at man kan opgradere sin morgenmad ved at betale pris forskellen, men det kunne vi altså ikke. Om det var en fejl fra personalet, eller en fejl i velkomst brevet er uvist. Under alle omstændigheder så var morgen maden rigtig god, og kaffen ligeså !
Séjour de 3 nuits en novembre 2017

10/10 – Excellent

Aaron, Vancouver, BC

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Trip of a lifetime
Such an amazing hotel - super clean, amazing facilities. But most importantly was how great the staff were. Krystal (sorry for not knowing the spelling of your name) - saved my butt; I left my bag at reception and was on the way to the airport - she called the taxi driver, and had staff hand deliver to me when we went back for it. Mucho gracias! You won’t be disappointed
Séjour de 2 nuits en novembre 2017

6/10 – Acceptable

Brittany, TX

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mixed Review
The hotel was quiet, the rooms were clean and comfortable and the staff were friendly. The water faucet in our shower broke and our AC didnt work so they gave us a very nice updrade. The shower in the upgraded room didnt work either. They didnt fix it. There is nothing going on. tThey didn't even play music and there was not a single person in sight. The second issue is the stairs. There were 288 stairs to walk up to get to our room! Yes, 288, and we weren't even at the top of the resort. There is a driver to drive you there if you want to tip him each time, but we were back and forth from our room and town alot and that would have been super expensive. The transportation to any local attraction is 10 times more expensive than any shuttle service in town, AVOID HOTEL PROVIDED TRANSPORT. Unless your pockets are super deep just don't do it. I consider the price of their transport to be the definition of price gouging. Our last night we decided to have dinner at the resort, (their food is SUPER expensive). My husband ordered filet mignon, which came out as folded over flank steak to make it look thicker. My lobster was way overcooked and the person working at the bar had to walk to the main bar (which is far) to get our food. Needless to say it was cold by the time we got it but we felt so bad for the guy that had to go pick it up down those stairs that we didn't complain. There are better places in town for much less money and you will probably be happier with one of those.
Séjour de 6 nuits en novembre 2017

8/10 – Bien

Ricky

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great but Older.
In this area this place was a great place. Safety and accommodating was the strong points. This place is getting old and needs some upgrading and repairs. It is very nicely done, just older. Loved the bathrooms!
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

10/10 – Excellent

Mick, Tegucigalpa

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hotel a beautyfull beach
The hotel es beautyfull, very near the beach but also very quiet and secluded, the view is amazing, the pools are so beautyfull, everything is high level I higly recommended, Oh and is also in a marvelous beach
Séjour de 1 nuit en octobre 2017

10/10 – Excellent

Arturo, Costa Rica

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice Place
Family hotel well located and good rooms. The restaurant's food is average and its price is expensive for the quality it offers. In food you must go to another place.
Séjour de 2 nuits en septembre 2017

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Nice hotel but under staffed.
Well appointed hotel situated few minutes from SJS. Spacious room. Under staffed and lacked attention to detail. Need to improve bedding experienced. Not enough pool towels.
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

10/10 – Excellent

Monica, San Francisco, CA

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel and location.
The hotel is great. Set upon a hill on the outskirts of town but very easy to get to the central part of town (as it's a small town). The views are amazing and the hotel staff is wonderful. The food and drinks are good and the room was clean and comfortable. We would definitely come back and stay here again.
Séjour de 10 nuits en juillet 2017

6/10 – Acceptable

kenny, Hong Kong

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Beautiful view of San Juan de sur beach
Disappointed by having no TV , terrible shower water meaning shower doesn't work normally. Inconvenient running up and down the room for dining . But still recommend friends to stay during vocation .
Séjour de 2 nuits en juillet 2017

4/10 – Médiocre

GC, Seattle, WA

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel Staff not prepared to handle situations
I arrive around 6:00 pm, and in the reception there was a lady complaining that her cabin did not have A/C, I thought that was an isolated event, but it was not. My cabin did not A/C as well, and I had to wait almost like 2 hours until they told me they were going to give me another cabin, I do not understand why they had to wait almost 2 hours to decide that they were going to give me another cabin. Breakfast was a hold other dilemma, they ran out of food, and the lines were absurd.

8/10 – Bien

Pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our entire trip to Nicaragua was wonderful. We stayed at Pelican Eyes for 1 week, in a regular room. It was spacious, clean and comfortable. It afforded stunning views of the harbor and the town below. The food in the restaurant was very good, and reasonable priced by North American standards. The staff was friendly, and always ready to be helpful. Most had difficulty in speaking English, but between their limited capabilities and ours in Spanish, and with gestures, communications were good. Word of caution: there are no elevators, and the hotel is built in a mountain side. We had the second room from the reception area, and we had to climb 50 steps to our room. There were 240 steps to the uppermost rooms. Those steps are not adequately lit at night, so some caution should be exercised. The hotel is conveniently located, within walking distance of most anything in San Juan del Sur. We would return to this hotel if we were to come back to San Juan. Photos are view from our room, both daytime and sunset.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great place to stay and rest. Very close to town, but yet very private. We will b back again.

10/10 – Excellent

José, San Salvador

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The best hotel in San Juan del Sur
Let's start by saying this: it's expensive and it's worth it. This is by far the very best hotel in San Juan del Sur (I've stayed at/visited almost all of them). The facilities are amazing. They have rooms and villas that are absolutely honeymoon material. They have three great pools and 2 restaurants (They let you drink in the pool, which I believe is absolutely amazing). The whole experience was great, only down side is that since it's SO BIG, you need a shuttle to get around, and if you go to the town (Where the bars are), they charge you $5 per trip. On the bright side, they also offer a shuttle that goes down to the town and then back to the resort every hour from 2:00 PM to 9:00 PM. So if you like to party hard all night, you'll have to get a taxi to get you back to the resort, otherwise you won't make it. Food at the restaurants was great, the staff was kind and the villa I stayed in was marvelous, try to get the Casa Sosiego if you can, if you don't like it, I dare you to send me a reply. You will love it here. Perfect for couples.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice stay
Stay was great although there was a wedding the same weekend and pool and restaurant was closed in phase 2 (where I was staying) so you had to get them to come get you to bring you back to phase 1 on the other side of the property. This was a slow process sometimes. I wish that they had put me in phase 1 after knowing about the wedding. Also, the towels looked a bit weathered.

8/10 – Bien

Lynne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful view of San Juan del Sur
The location was fantastic and the view was wonderful. However, I had booked two rooms requesting that they be close to each other but they were at opposite ends of the complex. One was a standard style hotel room and the other was a beautiful condo style accommodation. Room #1 had issues with bugs. There was a cockroach under the covers and the bathroom was full of ants. Maintenance came and sprayed, but it was still pretty awful. Room #2 was fine. Online and when we checked in we were told we would receive a complementary breakfast so we went to it and then they told us because we booked through Hotels.com that we didn't qualify and tried to charge us. They did the right thing by us and waved the bill because the knew they told us upon check in that it was included. The rooms are quite spread out and a shuttle was needed to get anywhere. They were very prompt in picking us up anytime we wanted go go anywhere. Overall it was a nice place to stay.

10/10 – Excellent

CLAUDIO

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

2/10 – Terrible

Kerry , US

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comepletely disatisfied
No wifi for 2 days,telephone broken first day also.Hotel charges 10.00 for drinking water which is a plastic bucket and spigot with no lid!!! Booked king bed while standing at reception.Then was told not available.Saw maybe 10 guests, hotel was not even remotely fully booked? Why no king room available? Ocean view room was peek a boo thru the trees.Took 20 minutes to obtain 2 towels while at pool.We were the only 2 guests at the pool.Why so long of a wait? Had to ask 6 times for water at breakfast before receiving.Which included 2 trips to to the counter myself to ask.I could go on and on about how completely disappointed I am in this 1 star hotel which charges 4 star prices !!! I do not write reviews but was compelled by the lack of service and utter disregard by some of the staff.Would NEVER recommend this hotel !!!!!!! Save your money and stay anywhere else !

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The price offered by Expedia does not include the breakfast, which is uncomfortable.