Note fondée sur 3 510 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Rosybel Rodriguez, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Thank you for taking the time to let us know about your recent stay at our San Juan Airport Hotel. We are very happy to hear that we could meet your expectations. Hope to have you back soon.
par un voyageur
Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
C’est parfait pour être à l’aéroport la veille d’un vol
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Angel Sanjurjo , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Angel Sanjurjo , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur de Repentigny
Publié le 28 oct. 2023 sur Expedia
Very, very small rooms. No fridg. Restaurant of the airport close at 5pm.
The hotel restaurant have a very limited menu.
Very bad price quality ratio.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par Mia Hernandez, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We appreciate your feedback and will use it to improve our services. Thank you for bringing these issues to our attention.
par un voyageur de Thetford Mines
Publié le 12 mars 2023 sur Expedia
Près de l'aéroport. Pratique quand notre vol arrive tard, pour une nuit avant notre croisière.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Daisy, Gestion de l’hôtel
Merci de partager votre expérience avec nous, nous apprécions les commentaires.
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2023 sur Expedia
Nous avions la suite , alors c était parfait.Propre, mais bruyant.Nousl avons reçu notre chambre beaucoup plus tard , vue que le client avait décider de rester plus longtemps . Avons attendue quelques heures. Le restaurant de l hôtel est mal propre. Aucune classe. Parle très fort entre eux. De très mauvais goût . Chambre très dispendieuse ….mais très confortable , de bonne qualité les oreillers, draps, de très bonne qualité. aaVoila !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par ilian, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate the feedback.
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2023 par Daisy, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreaciate yur feedback.
par un voyageur de SAN TAN VALLEY
Publié le 20 déc. 2024
This room was basic but it was clean, had a comfortable bed and updated bathroom. The best part by far is its location. If you have an early flight as we did staying here makes it much easier. I would use it again if I were to fly out early.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2024 par Jonathan A, Gestion de l’hôtel
Dear Pedro Thank you for sharing your feedback! We're glad to hear that you found the room clean, comfortable, and conveniently located for your early flight. It's great to know that the location made your travel experience easier. We look forward to welcoming you back on your next trip!
par un voyageur de Lewis Center
Publié le 30 nov. 2024
Second time staying here upon arrival before setting out to our destination in Puerto Rico. Unbelievably quiet for location, very clean and comfortable. Food is pretty good and free breakfast is great. Definitely recommend. Just need better signage from the airport terminal, but signs were better this time than last year. Very nice accommodations without need for shuttle/Uber offsite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2024 par Eduardo , Gestion de l’hôtel
I'm glad you enjoyed your second stay with us. We work hard to deliver best experiences to our guests. See you soon, Happy Holidays.
par un voyageur de Northborough
Publié le 26 nov. 2024
It's at the airport, so the ambiance is lacking, but everyone is very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2024 par Alejandra, Front Desk Agent., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!