Note fondée sur 551 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Eike Clausen, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for the great 5-star review! We hope to welcome you soon in Gozo.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
Beautiful pools
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Ruth Abellan, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for your nice review. I am happy to read that our hotel grounds were to your liking and that you enjoyed our tranquil pool areas. Thank you for recommending us on Expedia and I look forward to the opportunity to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Ruth Abellan, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear pionchon, Thank you for your amazing review. Thank you for staying with us certainly look forward to welcoming you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
Un bel endroit, luxueux et calme. Restaurant excellent. Central pour visiter l'île.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2023 par Ruth Abellan, General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you very much for rating your stay with us. I am glad to learn that you enjoyed a lovely Kempinski experience. Thank you for choosing Kempinski Hotel San Lawrenz for your visit to Gozo and we look forward to welcoming you soon.Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

A la hauteur de nos attentes

Publié le 13 oct. 2021 sur Hotels
2 jours et 2 nuits dans cet hotel. De l'espace à l'extérieur comme dans la chambre (junior suite). Chambre calme - literie très confortable - salle de bain avec baignoire et douche - mobilier en bois légèrement vieillissant mais très bien entretenu Restauration de qualité (2 restaurants sur 3 ouverts) Service irréprochable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2021 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience and your lovely comments about your stay. I am delighted to read that your overall experience was memorable. I am glad to read that you had a satisfactory stay and found our rooms comfortable. It is always very important for us to receive feedback, which helps us to see where we need to initiate appropriate actions so that we can enhance our guests’ experience. Thank you for your nice words, which encourages our staff to consistently do our best for our dear guests. Your recommendation of Kempinski Hotel San Lawrenz is much appreciated and I look forward to welcome you in a not too distant future. Best Regards, Eike Clausen General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2021 sur Expedia
Chambre spacieuse mais des rénovations a faire (le canapé était vieilli et abîmé) la nourriture n’est vraiment pas digne d’un 5 étoiles .. prix trop élevé pour la qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2021 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to submit your review on Expedia. All comments, positive and negative help us improve the service we provide to our guests. We do value the feedback you provided and I will share it with my team and use it to help us improve.  Thank you for choosing Kempinski and Gozo for your holiday and I hope to have the occasion to welcome you back in the not too distant future. Best Regards, Eike Clausen General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Du calme, de belles chambres, piscine, tennis, spa

Publié le 23 juill. 2021 sur Hotels
Hotel au calme, proche de toutes les attractions de Gozo, proposant 3 belles piscines, 2 courts de tennis, un spa. De grandes chambres avec balcon permettent un repos complet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2021 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for reviewing your recent stay at Kempinski Hotel San Lawrenz. It is a real pleasure to read that you had thoroughly a relaxing time with us. Thank you for choosing Kempinski and Gozo for your holiday and I hope that we will have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards, Eike Clausen General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2020 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2020 sur Expedia
Très mécontent de l hôtel car nous avons eu des voisins de chambre juste horrible on leur a dit à la réception plusieurs fois rien n a bougé ils nous juste change de chambre donc transvaser toutes nos affaires à deux jours de la fin pour une chambre légèrement plus grande mais sans plus ! J attendais une compensation de leur part
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2020 par KIMLA, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your stay at the Kempinski Hotel San Lawrenz and for providing us with your honest feedback. Only with an honest feedback like yours we can improve ourselves and the service we would like to provide you with. I am sorry to learn from your review that you were not able to enjoy your stay and about the level of noise from other guests. We hope to have the opportunity to welcoming you back soon and I would like to assure you of our best personal attention for your future in our resort. Please do not hesitate to contact me personally if I may be of any further assistance to you. Yours sincerely, István Kovács General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2019 sur Expedia
Nous avons aimé la chambre et la piscine mais un peu moin les vieux rideaux de corridors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for reviewing your recent stay at Kempinski Hotel San Lawrenz.