Note fondée sur 783 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2024 par Concierge, Gestion de l’hôtel
Thanks for rate our service at the hotel Hacienda el Santuario, San Miguel de Allende!! We are gladly to know that you really enjoyed a great stay. We hope to meet again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2019 par Luis Alberto, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for your kind review.
5 sur 5
par Lise

jolie Hacienda El Centuario

Publié le 8 févr. 2017 sur Hotels
Excellent séjour malheureusement trop court à Hacienda el Santuario, des fleurs partout. personnel charmant et attentif, très jolie chambre calme, parfaitement équipée! Très près du Jardin, centre ville boutiques et restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2017
Merci beaucoup de partager votre expérience avec nous, nous espérons vous voir bientôt.
4 sur 5
par Thierry de Nice

Excellent séjour

Publié le 10 août 2016 sur Hotels
Accueil parfait, le personnel a fait le maximum pour nous contenter. Chambre très agréable. L'hôtel est idéalement placé en plein centre ville. À recommander , rapport qualité prix excellent
2 sur 5
par un voyageur

Pourrait être mieux

Publié le 2 août 2016 sur Expedia
Nous avions réservé trois chambres, dans chacune d'entre elles il y avait des problèmes avec les pommeauux de douche.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Overall our experience was outstanding. Staff were at our service when needed, arranged car service for sightseeing and assisted us in selecting places of interest to see including dining options. Big shout out to Ismael and General Manager. We hope to return in the near future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Concierge, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your outstanding experience with us! We're thrilled to hear that our staff. Your kind words motivate us to continue providing excellent service. We eagerly anticipate your return to Hacienda El Santuario.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par Concierge, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your stay with us.We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
The rooms assigned to Expedia bookings are not the best available. We travelled with a group - 5 rooms. Some rooms did not even have any windows. Toilets did not flush properly or did not flush at all for some. And the management did not help in terms of providing alternate room (for one couple). They had to book on their own. Location is excellent though. However, I’d call before booking and ask for patio, rooms with windows, larger rooms, rooms not close to common areas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Concierge, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts. I’d like to clarify a few points regarding your stay. All rooms assigned to Expedia bookings are typically based on availability and our standards, and we strive to ensure every guest has a comfortable experience. I'm sorry to hear about the issues you faced, and I encourage guests to reach out to management during their stay for any concerns, as we always effort to assist. Your feedback is valuable, and I appreciate your insights about calling ahead for specific room preferences. Thank you for highlighting the location!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par Concierge, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su estancia con nosotros.Esperamos volver a recibirle pronto!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par Concierge, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por su estancia con nosotros.Esperamos volver a recibirle pronto!