Note fondée sur 137 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2019 par Ricardo, Gestion de l’hôtel
Dear Antoine, we appreciate taking the time to let us know your comments. Best Regards
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
A/C was very loud
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Fátima, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Paul, thank you so much for your comments. We will gladly forward your comments to our maintenance department so that they can take the necessary actions to help minimize the noice. Best Regards
par un voyageur de Horseheads
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Bed was small for 2 people. Bathroom toilet not working. No hot water for shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Fátima, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Mr Mchael,Thank you very much for yuor comments, we are taking actions to improve the quality in the mentioned areas,Regarding the beds, we hope our administration can consider them in future investments. Best Regards
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
I enjoyed my stay A/C unit very loud in room 211
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Fátima, Gestion de l’hôtel
Nice to greet you again, thank you so much for your comments, we hope to see you again, we are trying to improve the loud in our A/C. Best Regard
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Need to improve on front desk staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Fátima, Gestion de l’hôtel
Dear Rene,is nice to greet you, thank you so much for your comments, we will gladly take action so that our staff improves in services issues.Regards,
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Nice clean and very quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Fátima, Gestion de l’hôtel
Dear Mauricio, is nice to greet you, thank you for your comments, we hope to see you soon.Best Regards,
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Las Almohadas dejan mucho que desear, MALAS
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Fátima, Gestion de l’hôtel
Buenas tardes,estimado Guillermo, es un gusto saludarle, agradecemos su comentario, el cual se ha informado a la administración para que considere un cambio de almohadas en futuras inversiones. Agradecemos su tiempo también en hacérnoslo saber. Saludos,
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
The stay was good and the staff very friendly; however, the hotel needs to improve their check in policy. We arrived around 10:00pm, the internet was down, so no payment by credit card was possible, only cash. We didn’t have much cash on us and were forced to pay the fist night up front in cash ( basically because where else could we find lodge at the time of the night?). There was no way they allowed us to stay and pay the next day as most hotels do ( despite the fact that they had my credit card on file). That was very stressing! I will think twice about staying here again.
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024