Note fondée sur 813 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de West Orange

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Only positive about this stay was they front desk receptionist was really friendly and nice. Rooms smelled of smoke. Dirty towels and crumbs in the bed upon check-in. 1st night, next door guest was having a party. Music was too loud.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Angeli, Thank you for your feedback. We’re glad to hear that our front desk receptionist made a positive impression, but we apologize for the issues you experienced with the room's cleanliness and noise. We take your concerns seriously and will address the smoke smell, dirty towels, and any disturbances from neighboring guests. Ensuring a comfortable stay for all our guests is a priority. We appreciate your comments and hope to have the chance to improve your experience in the future.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Sparks

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
The hotel needs a lot of repair!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Emilia, Thank you for your feedback. We apologize for the condition of the hotel during your stay. We understand the importance of maintaining our property and are currently prioritizing necessary repairs and updates. Your comments are valuable in helping us improve. We appreciate your patience and hope you’ll consider staying with us again to experience the improvements we’re making. Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
It’s an older no frills facility. After I checked in and stepped on the elevator there was a note posted that stated,”no spitting.” I then realized I was not at the Ritz-Carlton.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear EMMETT, Thank you for choosing our hotel and providing feedback. It is disappointing to learn of the issues you experienced on arrival. Should your travels bring you back to the city, we welcome the opportunity for you to stay with us again and receive a much warmer welcome and our outstanding hospitality.Sincerely,Hotel Management