Note fondée sur 892 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Le personnel est désagréable.
Publié le 24 févr. 2024 sur HotelsHôtel de base qualité, ou l’on retrouve des chiens autour de la piscine : des mégots de cigares , des vis etc. La plage est boueuse. La plage de l’hôtel a une eau verte et elle n’est pas entretenue.
Le café est mauvais, la restauration est chère et dans la chambre les rideaux tombent et sont sales. Il y a des mouches sous le matelas. C’est épouvantable. L’herbe est synthétique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Cris Fabro- Property Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback on your experience with us. Our aim is to provide you with endless memorable experiences and we are sorry this was not the case. We assure you that we take your review seriously, our goal is for continuous improvement.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de montreal
Splendide hotel, experience unique.
Publié le 8 févr. 2015 sur Expedia
Contre : Tres bien ainsi.
Emplacement : A savoir:aucun hotel ne dispose d'un bord de mer oùl l'on peut se baigner:en raison de la barriere de corail, les herbes de mer y poussent .
Un des plus magnifiques hôtels d'Ambergris Caye. Propre, personnel courtois et attentif, toujours souriant. De belles grandes chambres, beaux matériaux et lit confortable;toutes ont un grand balcon. Wi fi dans toutes les chambres.
Grandes piscines pour tous les gouts(spa très chaud et autres endroit plus tempérés)
Restaurant avec belle carte des vins, menu diversifie, excellent.
Ils offrent sur place la location de vélos et de carts de golf.
A l'hotel, l'équipe d'expeditions Tuff'n'uff" offre toutes les possibilités d'activités:pêche en haute mer, catamaran, snorkling.....Toutefois, tel que mentionné sur Expedia, ce n'est PAS un plan europeen: aucun repas n'est inclus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2015 par Director Guest Services, Sandy Point Resorts Ltd. , Gestion de l’hôtel
Thanks you for taking the time to share your experience with other travelers. Regrettably my French is not very good, so I can only tell you that we are delighted you enjoyed your stay and look forward to hosting you again.
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2024
The resort is nice and the staff were amazing..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2024 par Cris Fabro- Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 star review! We’re delighted to hear you enjoyed the resort and our amazing staff. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur de Kissimmee
Publié le 14 nov. 2024
The property was close enough to other restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Cris Fabro- Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 star review! We're glad you enjoyed the convenient location and look forward to welcoming you back!
par un voyageur de Kissimmee
Publié le 14 nov. 2024
We enjoyed our stay at this property. Besides the poor water pressure, it was very nice. Anytime we needed coffee, all we had to do was call the front desk and they delivered it immediately.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Cris Fabro- Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed your stay and appreciated the prompt service from our team. We’ll take note of your comments about the water pressure as we strive to improve. We look forward to welcoming you back!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Cris Fabro- Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4-star review! We appreciate your feedback and are glad you had a great stay. We look forward to welcoming you back and making your next visit even better!
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Cris Fabro- Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5-star review! We're delighted you had a fantastic experience and look forward to welcoming you back for another exceptional stay next time!
par un voyageur de Brooklyn
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Great property
Coco beach is in a quiet area n is far from the shopping area so you will need a golf cart to get back and forth
Parking is free
My vip upgraded room was huge
Swim up bar n pool with slide was always clean
Only complaint i would say is that the whole resort is covered with sand
So whatever footwear you are wearing to get in n out of your room be prepared for sand to be in it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Cris Fabro- Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We're happy to hear you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
The staff were amazing. Very friendly and helpful. The rooms were clean and comfortable. Would definitely stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Cris Fabro- Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that our staff made such a positive impression with their friendliness. We can't wait to welcome you back for another great stay!
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Cris Fabro- Property Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share feedback about your stay. We’re sorry to hear that your experience didn’t fully meet your expectations. If there’s anything specific you’d like to share or suggest, we’d love to hear from you so we can work on improving for your next visit.