Note fondée sur 94 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bien situé

Publié le 24 nov. 2022 sur Hotels
Super endroit bien situé, jai pris la chambre en dortoir et j'ai bien aimé. C'était propre et tranquille. La piscine est belle et les dejeuners buffet sont bons.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juin 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Sababa was nice. Loved the view from our room in the mornings. The free breakfast was a plus. (That hot chocolate & the fruit & omelette!!!) Sidebar: definitely add more grip on the floor can be super slippery.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par sababa resort , Gestion de l’hôtel
hola es un gusto saludarle muchas gracias por su buena recomendación siempre los esperamos nuevamente en nuestras instalaciones para brindarles siempre el mejor servicio
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
The food was amazing! We occupied 6 rooms and they all had slow drainage in the bathrooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par sababa resort , Gestion de l’hôtel
hola es un gusto saludarle muchas gracias por su buena recomendación siempre los esperamos nuevamente en nuestras instalaciones para brindarles siempre el mejor servicio
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
The hotel partners with outside shuttle drivers, and we didn’t have the best experience with one of them. Outside of that everything was excellent. They really care about their guest and will do just about anything to ensure you have a great stay! The property is also very beautiful, clean and relaxing. And the food at the restaurant was delicious!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par sababa resort , Gestion de l’hôtel
hola es un gusto saludarle muchas gracias por su buena recomendación siempre los esperamos nuevamente en nuestras instalaciones para brindarles siempre el mejor servicio
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par sababa resort , Gestion de l’hôtel
hola es un gusto saludarle muchas gracias por su buena recomendación siempre los esperamos nuevamente en nuestras instalaciones para brindarles siempre el mejor servicio
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Amazing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par sababa resort , Gestion de l’hôtel
hola es un gusto saludarle muchas gracias por su buena recomendación siempre los esperamos nuevamente en nuestras instalaciones para brindarles siempre el mejor servicio
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
This resort was wonderful , everything is nearby, food was amazing , staff was so nice and checking in was easy and fast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par sababa resort , Gestion de l’hôtel
hola es un gusto saludarle muchas gracias por su buena recomendación siempre los esperamos nuevamente en nuestras instalaciones para brindarles siempre el mejor servicio
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
We got charge high rates from a 4 star hotel in a 1 star hotel. The rooms were dirty, old, the shower leaking all over, furniture was old, pool was horrible and dirty, the room we found lots of spiders and in of them felt in my daughters eyes and got infected. We were very disappointed with the hotel. If anyone thinking of staying here please think about it twice. I would recommend La Puerta Del Mundo hotel. I was also told that my money for the reservation was gonna be returyto my card and I'm still waiting for the transaction to be done. I was charge a lower amount for the night that we stay and they also added additional fees that supposedly would be charge to them by Expedia because I did my reservation through a third party. BE CAREFUL GUYS WITH THIS HOTEL. I believe they scam people that don't know the true value of this HOTEL.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par sababa resort , Gestion de l’hôtel
.