Note fondée sur 658 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bel emplacement mais chambre mal insonorisée
Publié le 29 nov. 2021 sur HotelsBel hotel bien situé
Mais chambre tres mal insonorisée.les bruit oas et discussion dans le couloir resonnait excessivement dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2021 par PMM, Gestion de l’hôtel
Hola, Roselyne
Buen día, agradecemos su pasada visita y sus comentarios.
Saludos.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2021 sur Expedia
The view of the hotel is magnificent, the weather, the beach. Everything that its free (nature) is the best at this hotel. Regarding the food. Breakfast is ok. There was fruit, juice, eggs, quesadillas, hotcakes. Pretty variable but lunch and dinner were horrible! Tasteless, uncooked and poor quality. Huge disappointment.
The rooms need a huge check of maintenance. The toilette didn’t flush well. Shower pressure not good. You couldn't change the language in any movie channel. I had to ask twice for a change of room because they were giving me something less valuable than what I paid for and that really pissed me off. There isn't much privacy between rooms. You can hear and see people and viceversa quite easy. Privacy is practically inexistant.
The masseuse I had was extraordinary good (kudos to Hasibé) excellent massage.
Beach club in great need of employees. It was basically self service and sometimes I felt that one of the waiters (Carlos) wasn't very happy to be at your service. Not very nice.
Having to wait half an hour to come and go from the beach club to the hotel is a headache because you end up wasting precious time. The option of taking the stairs carrying your bag, towel or anything else is unbearable. Stairs are very difficult to climb and not safe at all. Its rather steep. Its not an option.
Taking all these details into account the price of the rooms and services are too high. It is not a 4 star!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2021 par Alberto Dominguez, Gestion de l’hôtel
Thanks for your comets we will adres you comets to all the areas
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par AOP, Gestion de l’hôtel
Agradecemos tu calificación Iker. Esperamos pronto volver a ser tus anfitriones.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par AOP, Gestion de l’hôtel
Lamentamos que no haya disfrutado su estancia, nos pondremos a trabajar para mejorar nuestro servicio. Saludos.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
I was sold on the main pool, not knowing you have to either walk or take a van/shuttle to the pool. The pool was dirty and the chairs were disgusting to sit on. Looks like they haven't updated those chair mats in years. The staff was friendly, so no complaints there. The room was ok, but we did find a roach and the shower needed a very good cleaning. Don't think I will stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par AOP, Gestion de l’hôtel
Agradecemos su comentario, lo tomaremos en cuenta para mejorar nuestro servicio. Saludos.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par AOP, Gestion de l’hôtel
Hola Julian, agradecemos tu comentario.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Love the view!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par AOP, Gestion de l’hôtel
Nos da gusto leer tu comentario. Esperamos vuelvas pronto.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par AOP, Gestion de l’hôtel
Gracias por su comentario. Saludos.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
No tiene playa como ustedes dicen en la página expedía me mintió no tienen wifi ml servicio no tienen personal no hay servicio en albercas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par AOP, Gestion de l’hôtel
Hola, José lamentamos leer su comentario, trabajaremos en los puntos mencionados para mejorar nuestro servicio.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
para yo regresar no el servicio es pésimo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par AOP, Gestion de l’hôtel
Lamentemos leer su comentario, lo tomaremos muy en cuenta para mejorar nuestro servicio.