Note fondée sur 629 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2023 par Luis Garner, Gestion de l’hôtel
Estimado(a) huésped,Muchísimas gracias por habernos dado tan excelente puntuación. Es un verdadero gusto saber que disfrutó su visita a nuestro hotel. Esperamos poder servirle nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Great stay in San Pedro Sula
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Luis Garner, Gestion de l’hôtel
Dear Eduardo:Thank you for your kind words! We're delighted to hear you had a great stay in San Pedro Sula. It was a pleasure having you with us, and we hope to welcome you back for another wonderful visit soon!Best regards,Luis GarnerGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Katy

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Luis Garner, Gestion de l’hôtel
Dear Anuar,Thank you so much for your 5-star rating! We’re thrilled that you had an excellent experience with us. We hope to welcome you back soon.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Luis Garner, Gestion de l’hôtel
Dear Albert:Thank you for your 5-star rating. We’re glad to hear that your experience was excellent.We look forward to welcoming you back again very soon.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Luis Garner, Gestion de l’hôtel
Dear guest:Thank you for your 5-star rating! We’re thrilled to know you had a great experience with us.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Luis GarnerGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Luis Garner, Gestion de l’hôtel
Estimado Bryan J.,Gracias por su calificación de 5 estrellas. Nos alegra saber que su experiencia fue excelente.Esperamos darle la bienvenida nuevamente muy pronto.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Lame check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Luis Garner, Gestion de l’hôtel
Dear José Raúl,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We understand your concern regarding your check-in experience and appreciate the opportunity to clarify the situation.Upon reviewing your reservation, we can confirm that the room assigned to you, which includes one king bed and a sofa bed in an accessible room with a shower, matches exactly what was booked. Our goal is always to honor the room type reserved and ensure our guests have a comfortable stay.We regret any confusion or inconvenience and hope to have the chance to provide you with a more seamless experience in the future.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Luis Garner, Gestion de l’hôtel
Dear Gerard,Thank you for taking the time to rate your stay with us! We’re glad to see you had a positive experience, and we truly appreciate your 4-star rating.If there’s anything specific you’d like to share about your stay or any way we can make your next visit even better, we’d love to hear from you.We hope to welcome you back soon!Best regards,Luis GarnerGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Guatemala

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Luis Garner, Gestion de l’hôtel
Estimado Francisco,¡Muchas gracias por su calificación de 5 estrellas! Nos alegra saber que tuvo una excelente experiencia con nosotros. Esperamos darle la bienvenida de nuevo muy pronto.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General