Note fondée sur 515 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
At check in evening lady staff made my wife uncomfortable with the excessive flirting, questioning her stay. Terrible/rude late night staff(Anthony), basically harassed us on our way, in even when we showed our key card, started filming my wife with his cel phone when we started asking what’s with the harassment. Room smelled/bad odor. NEVER STAYING THERE AGAIN!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
We apologize for all the inconvenience. We understand your bad experience and wish if you return, we can make it better next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Love ❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Thank you we hope to have you back soon.
4 sur 5
par un voyageur de Tegucigalpa

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
I liked the friendly staff and the restaurant in the lobby area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Thank you Josue we love to have you here.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
El hotel es demasido basico No ponene el aire acondicionado en las areas comunes. Como pasillos y lobby. La atencion del personal seja mucho que desear , solo vi 4 personas trabajando. No tienen a nadie que le ayude con el equipaje ni carrito para subirlo a las habitaciones . Si quiere hacer early check inn cuesta $35 dolares. El hotel es viejo y no se ve limpio. Las toallas viejas. Las habitaciones son grandes El desayuno es demasiado basico y no tenia buen sabor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Mil disculpas por tantos inconvenientes, agradecemos sus comentarios para hacer mejoras.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Checkout time on Expedia says 1pm. At check in they told us we had to leave no later than 12 noon. Breakfast wasn’t great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
We highly apologize for the situation we did not update the check out time on the website. Breakfast we hope by next time will be improved.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Gracias Kener
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
it was Ok but 0 business services
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Sorry to ask but Business Service as in a computer and printer? Or business service as in client service. We really appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Very friendly and helpful staff.. great hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Thankyou hope to have you back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Nos gustaria saber sus recomendaciones.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels