Note fondée sur 923 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Je n y retournerai pas!
Publié le 7 août 2018 sur HotelsChambre vieillotte et moche, le personnel n est pas agréable, piscine sale, petit dejeuner catastrophique il n y a rien à part du café the et quelques muffins ! Il n y a que l emplacement qui est correct car on est à proximité des autoroutes et pour se déplacer c est rapide!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2018 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Sarra, thank you for staying at our hotel. We truly care about delivering excellent service to all of our guests, and we are sorry for the issues you encountered. Your feedback has been shared with every department involved. We are working hard to deliver the type of hospitality that you should always expect from us, and we hope you will consider giving us another chance on your next trip to the area.
Sincerely,
Hotel Management
par Caroline de Paris
À fuir
Publié le 6 août 2016 sur HotelsCeci n'est pas vraiment un hotel...c'est plutôt une sort de d'appart'hotel
La réception est minimaliste, on vous donne juste une clé
Les couloirs sont immenses et anonymes c'est déprimant
La chambre est certes propre mais avec le co fort de base, cuisine certes mais vide, même pas un verre à dent...pas de glace dans l'hôtel
Il n'y a rien dans ,e quartier hormis des bureaux
À 22.00 tout le monde dort (clientèle business pauvre) et si vous encore éveillé on viendra se plaindre du bruit que vous faites juste en regardant la télé!
Nous avons raté le petit dej offert qui est rangé après 9.30 (il n'aurait pas fallu dormir si tard!!!!)
Nous sommes partis très vite et essayons d'oublier cette expérience ce médiocre!
En bref, à éviter, lugubre et même pas bon marché
par un voyageur
A éviter si possible
Publié le 18 juill. 2016 sur HotelsAccueil très mauvais. Wifi de très faible débit sinon il faut payer un supplément.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Nice stay
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
There was cockroaches in my room had to be switched
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Rosaelia, Thank you for your feedback regarding your recent stay. We sincerely apologize for the pest issue you encountered in your room. This is not acceptable, and we are addressing it with our maintenance team to ensure it doesn’t happen again. Your comfort is important to us, and we appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back soon for a much-improved experience.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Nothing, lousy place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mario, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Providing a positive stay is important to us, and we regret that we fell short during your visit. We take your concerns seriously and will review them with our team to make improvements. We hope you’ll consider giving us another opportunity in the future, and we would be happy to welcome you back for a better experience.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
When I arrived, they couldn't find my reservation. In all fairness, it was under a different last name, but itinerary number wasn't useful either. I had to book another room but figured out the name issue after logging onto my Expedia. Thankfully, they immediately refunded the extra room I had to book to get grandma into a restroom (no other restrooms available on the property per the desk assistant ??). 'Kitchen' area in the room was okay, but it is really not useful since there were no utensils, cups, ice trays, etc. Free breakfast was a joke, granola bars, oatmeal packs and coffee that ran out quickly. Don't stay here for the free breakfast. Would not stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Angela L, Thank you for your feedback. We apologize for the reservation mix-up and any inconvenience it caused. We're glad the issue was resolved quickly and the extra room was refunded. Your concerns regarding the lack of kitchen utensils and the limited breakfast options are noted, and we’ll work on improving these areas. We appreciate your input and will use it to enhance our services. We hope you’ll reconsider staying with us in the future for a better experience.Sincerely,Hotel Management