Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Over priced !!

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Room was fine but everything else was below standard ! No internet ! Reception wasn’t always open !! It all looked very tired and old !!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Frukosten var bedrövligt dålig. Wi-Fi sönder i 2 dagar och Tv’n fungerade inte då heller. Men bra rum och bra AC
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Cristina Montilla - Front office manager, Gestion de l’hôtel
Dear Danylo, Thank you for your comment. We continue working to improve all our services and we hope you give us a new opportunity in the future. Best regards
2 sur 5
par un voyageur

Disappointed overall

Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
I thought this place would have a pool, per the listing and would be a good place to relax and unwind.. But the place had renovations going so no pool was available. Additionally, it was poorly constructed, shower pressure varied and was too low after just a couple minutes. Another disappointment, there were bugs all around outside by the patio, So I didn't feel comfortable sitting without the chance that it bugs me crawl on me after a few minutes. I know it's the time of year but would have been nice to see it a little bit cleaner. The morning I checked out nobody was around to talk to from the hotel staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Recepción Hotel Inmood San Roque, Gestion de l’hôtel
We deeply regret any inconvenience caused by the presence of insects in our facilities, due to the situation and the season we are in, we will take steps to address this. Furthermore, we would like to inform you that our receptionist at the time of check out was serving breakfast and was unable to attend to the reception area as usual. We appreciate your understanding and are working hard to ensure that your stay was as comfortable as possible. Please do not hesitate to contact us if you require any further assistance.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Ein wunderbares kleines Hotel mit sehr viel Charme und Charakter. Ein unkomplizierter WhatsApp Kontakt wegen späte Anreise, alles liebevoll hergerichtet und sehr persönlich. Naomi ist eine warmherzige, liebevolle Persönlichkeit, sehr zugewandt und aufmerksam. Sie führt das Hotel großartig in ihrem eigenen, persönlichen Stil. Bei meinem nächsten Besuch in Málaga werde ich sicher wieder Gast in diesem Hotel sein. Ich habe mich dort sehr wohl gefühlt. Vielen Dank, Naomi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Cristina Montilla - Front Office Managerin, Gestion de l’hôtel
Liebe Barbara, vielen Dank dass Sie die Zeit um ein Kommentar über uns zu schreiben genommen haben. Wir freuen uns sehr dass Sie die Zeit bei uns genossen haben und freuen wir uns Sie ins Zukunft noch mal bei uns begrüssen zu dürfen. Liebe Grüsse
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Truly great rooms with super comfortable beds. Area being renovated but still a great place to stop
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Cristina Montilla - Front office manager, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you very much for your review. We are glad to read that you enjoyed our services and hope to welcome you again soon. Best regards