Note fondée sur 937 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2023 sur Expedia
On a beaucoup aimé. Propre et spacieux. On a spécialement adoré les feux au bord de la mer en soirée. Peut être juste offrir des couvertures pour ces soirées. Le vent de la mer étant froid. Déjeuner inclus tres de base mais l’option d’avoir un rabais au restaurant pour le déjeuner était bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hi Nathalie, Thank you for providing us with your feedback. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again in the future.
par un voyageur
Publié le 8 août 2023 sur Expedia
Très faible qualité de l’installation et très mauvais wifi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hi Jean, Thank you for providing us with your feedback. We are sorry to hear that you experienced these issues with your stay. Please know we will be sharing your comments with our management to fix these issues.
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2023 sur Hotels
Une nuit de passage. La chambre puait, moquette très sale petit déjeuner à se moquer du monde.
Au moins l’hôtel est sur le bord de la plage. Coucher de soleil magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Hi Khatir, We are sorry to hear that your room was not to your expectations. We will make sure that we share these comments with our staff to ensure we fix these issues.
par un voyageur de Chowchilla
Publié le 27 nov. 2024
Good
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Ok, needs some upgrades
par un voyageur
Nice stay with pets
Publié le 22 sept. 2024 sur HotelsGreat location and would like to stay again. Need a fan or a/c on warm days. No upcharge with a pet.
par un voyageur de CHINO
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
This hotel was terrible. The room was bad so we asked to have it changed. They said they would call me. Never called. Stayed at another hotel.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Always a great time
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Very dated, very old. The carpet was disgusting, we did not go barefoot , ever. The fan made noise all night so they brought us a desk fan. Maintenance guy said he couldn’t fix it. Weeds as high as the window… The only thing to see out the window. Looked like a dirt lot. Body soap in the shower was empty.
The beds were clean and soft and the bathroom was clean. I give it a 1 star for that and maybe 1/2 star for location to Hearst Castle. Won’t ever stay there again, unless they renovate.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Loved how quier and dark it was at night, and that we could use The Cavalier's hot tub.