Note fondée sur 1 005 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2022 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Kaur J.
#team6
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
par un voyageur de Freehold
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Thomas,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Very clean and good customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Grigoriy, We appreciate your fantastic review and for awarding us with a 5-star rating! Knowing that you had such a positive experience at our location truly delights us. Your feedback is incredibly valuable to us and serves as a driving force to consistently deliver top-notch service. If you have any additional comments or if there is anything else that we can assist you with, please feel free to get in touch. Thank you once again for your support! Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Very clean and very nice customer service. Thank you so much,God bless you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Grigoriy, Wow, we are absolutely over the moon reading your incredible 5-star review! Knowing that you had such a wonderful experience while staying with us brings so much joy to our team. Your feedback truly means the world to us and only pushes us to work even harder. It is our mission to deliver top-notch service, and we are so happy to hear that it has not gone unnoticed. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to send them our way. Thank you once again for your generous words and for choosing Motel 6. We cannot wait to have the pleasure of serving you again soon! Natalie #team6
par un voyageur de Freehold
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Thomas,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The place needs more attention and better cleaning