Note fondée sur 250 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Do not stay here!

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Absolutely the WORST customer service ever! I pre payed and also pre placed a card on file for damages to which days in deducted from my card! All I had to do was grab my keys, the gentleman at the front desk had no record of any of this and demanded a card be on file for another $50 to which I had already did in my pre booking and even showed him the link! Told me that was no their policy. Oddly a couple came in behind me and he never mentioned one word of this. Hotels.com called and tried to speak with them and would not give a name. I had to drive 4 hours home with kids! Unreal and still refusing to give me a full refund! Do not stay with them
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Had a great experience
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Great room and service as well as a nice continental breakfast!!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Close to everything
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Nice people
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Front desk recommended Danny Boy delicious restaurant in town.