Note fondée sur 440 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Bel établissement, situé au coeur de la ville. Chambre bruyante à cause de la climatisation. Pas de service de chambre. Accueil minimaliste à la réception (à l'exception d'une personne) La prestation n'est pas à la hauteur du prix payé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Dear Francis,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your positive comments about our location and the overall ambiance of the establishment.We sincerely apologize for the inconvenience caused by the noisy air conditioning in your room. We understand how important a peaceful and comfortable stay is for our guests, and we regret that we fell short in this regard. We are currently looking into the issue and taking steps to ensure that such problems do not occur in the future.Regarding the lack of room service and the minimalist reception service, we acknowledge that these aspects did not meet your expectations. We are committed to providing excellent customer service, and we will work on improving these areas to ensure a more positive experience for our guests.We appreciate your honest feedback, as it helps us identify areas where we can improve and enhance our services. We hope that despite these inconveniences, you still enjoyed your stay in our city.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2018 sur Hotels
4 sur 5
par Agnes

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2016 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 26 août 2014 sur Expedia
Pour : Hôtel typique nous étions les seuls étrangers
Contre : Le petit déjeuner est très bien mais un peu cher
Nous avons passé 3 jours dans cet hotel. Le personnel est très professionnel et la restauration est excellente
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Beautiful property with a nice heated pool and jacuzzi in historic sandwich.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Angel, We are so happy to hear that you enjoyed the property! We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Boston

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Fantastic room, facilities and banquet hall for an eagerly awaited wedding I intended. The place is just gorgeous and perfect for an occasion. Catering, aesthetics and the comfort were stellar. Liked the pool and heated tub. And only 60 miles from home in metro Boston!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Yusuf, Thank you so much for your positive review. We are so glad to hear that you enjoyed the stay and the property. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Robert, Thank you for your positive review, we appreciate you choosing to stay with us and we hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Brian, Thank you for your positive review! We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Central location. Good hotel for the Cape
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Vaughan, We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Great location close to restaurants, glass museum and canal visitor center and restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Sarah, Gestion de l’hôtel
Sheila, We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us and the location of the property. We hope to see you again!