Note fondée sur 821 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Perfect for the price
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 janv. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de East Flat Rock

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2024
Area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2024 par RB, Gestion de l’hôtel
A big ‘Thank You’ to Clarence for being our guest at Comfort Inn & Suites Orlando North. Until next time, safe journeys!
4 sur 5
par un voyageur

Good benefits

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Convenient location with great food options. Airport shuttle is great. Breakfast was also very good and surprising. Would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2024 par RB, Gestion de l’hôtel
Dear Mark,Thank you for taking the time to complete the online survey regarding your recent stay at our hotel. We value your feedback and were very disappointed to hear that we failed to exceed your expectations. Rest assured that we use your comments to continually improve, with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests, and we hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Room smelled like smoke
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2024 par RB, Gestion de l’hôtel
Dear Stacy, Thank you for taking the time to complete the online survey regarding your recent stay at our hotel. We value your feedback and were very disappointed to hear that we failed to exceed your expectations. Rest assured that we use your comments to continually improve, with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests, and we hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.