Note fondée sur 335 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Very nice spacious room for the price. Staff was super helpful. I had a 1:30am arrival and a 3:30am checkout a few days later. Each time the evening staff was helpful & efficient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Hampton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking you time to leave us a review. We hope to see you again soon
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Staff was extremely helpful and friendly. Great hotel. Wonderful experience. Room was clean and very comfortable. I will definitely be staying here again in the future.
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Hampton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us review. Can you let us know the reason you was not satisfied with your stay
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Hampton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to leave a review but could you please let us know how we could do better for you on your next stay.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Honestly this was probably one of the worst properties I’ve stayed at. The elevator has so much dirt and grime in the door that it sounds like a rock crusher when it opens and closes. The cleaning people came in and took my dirty towels but didn’t leave me any new ones, and didn’t make the bed either. Then I found a cockroach crawling on the floor on my last morning. Avoid at all costs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Hampton Inn, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for taking your time to leave us a review and to let us know how we fail short on proving you with a rewarding stay. Please accept our deepest apologies on the experience that you had. We have informed our time of the issues and they are working on it.
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Hampton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a review. We are glad that you enjoyed your stay with us and hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
The property is well kept.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Hampton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you fro taking your time to leave us a review. We are please that you enjoyed your stay. Hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Hampton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving your review. Glad that you was pleased with your stay. Have a great day.
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Hampton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us. Glad we could accommodate your stay.