Note fondée sur 63 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Séjour Exceptionnel

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Nous avons passé un excellent séjour dans dans cet hôtel et tenons à remercier l’équipe et surtout le responsable pour tout : l’accueil chaleureux, la gentillesse, les attentions, les conseils, les services, la propreté des chambres et leurs équipements vraiment complets. Le responsable a répondu à toutes nos demandes et il était vraiment disponible pour nous. Nous avons apprécié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par QBHT, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Trust this message finds you well.We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We are delighted to hear that you had a great stay.Thank you again for your time and come visit us again soon!With thanks and kind regards,Quaint Boutique Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2023 par QBHT, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Trust this e-mail finds you well.We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We are delighted to hear that you had a great stay.Thank you again for your time and come visit us again soon!With thanks and kind regards,Quaint Boutique Hotels Team
4 sur 5
par un voyageur

Bien ...mais🙃🙏

Publié le 17 sept. 2022 sur Hotels
Nous avons passés 10 nuits dans cet hôtel. Accueil très sympathique ( uniquement le matin ). Mais personne le jour de notre arrivée en début d'aprem et c'est dommage . petits déjeuners dans le resto d'à côté et pas de lunch mais servit à table donc très long et pas tjs tout sur la carte Et aussi du bruit avec le chien de la maison d'à côté qui aboie une bonne partie de la nuit. Sinon cette une bonne adresse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2022 par QBHT, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Trust this message finds you well.We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We will share your feedback with our Top Management.Thank you again for your time and come visit us again soon!With thanks and kind regards,Quaint Boutique Hotels Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
Fuite au niveau du lavabo de la salle de bain, le lendemain de notre arrivée nous pensions que c’était sans gravité et le jour suivant nous avons compris qu’il y avait une fuite importante, le matin même nous l’avons signalé à la réceptionniste qui nous a dit faire le nécessaire . A notre retour une serviette de toilette était juste posée sous le lavabo. Bien sûr la fuite était plus importante, donc à nouveau dialogue avec la réceptionniste de l’après-midi qui elle a été très réactive. Une heure après, intervention , fuite réparée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2019 par F.C., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Trust this message finds you well. We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We are sorry to hear that that you have issues in your bathroom. Although, the issue was resolved, we are still monitoring the issue so as we will make sure that the issue is completely fixed. Sorry again for any inconvenience this may cause. With thanks and kind regards. Frankie Camilleri Receptionist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2019 sur Expedia
La chambre était très propre et nettoyée chaque jour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par F.C., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Trust this message finds you well. We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We are delighted to hear that you had a great stay. Thank you again for your time and come visit us again soon! With thanks and kind regards. Frankie Camilleri Receptionist
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2019 sur Expedia
La chambre était très belle et bien équipée. En revanche, il y avait une sorte de discothèque juste en dessous ce qui faisait qu'entre 21h00 et 3-4h00 du matin les murs, le lit et les meubles tremblaient au rythme des basses. Autant dire qu'il était impossible d'y dormir la nuit,ce qui est un peu gênant pour un tel Hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par F.C., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Trust this message finds you well. We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We sincerely regret the experience you had during your stay. However, we are aware that we have sent you an email which pointed out that the village of Sannat will be celebrating the village feast on that weekend. This is part of the email that we have sent you: "1. As you might already know, the village of Sannat will be hosting the village festa from Wednesday 24th until Sunday 28th July, 2019. The festa activities keeps going till the early hours in the morning. Thus, we shall advise you that the streets will be busier and noisier than usual. 2. The main street to the Hotel will be closed for traffic. Therefore, we recommend you to park in the side streets located before you will reach the main square". Sorry again for any inconvenience this may have caused to you. Thank you again for your time. With thanks and kind regards. Frankie Camilleri Receptionist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2018 sur Hotels
Bel hôtel, un peu bruyant (terrain de jeu côté cour et couloir). Personnel disponible et agréable. Satisfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2018 par FC, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Trust this message finds you well. We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We are delighted to hear that you had a great stay. Thank you again for your time and come visit us again soon! With thanks and kind regards, Frankie Camilleri Receptionist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Hotel che consiglio vivamente. Stanze ampie e pulite, personale molto gentile e disponibile. Colazione fantastica. Per me il miglior Hotel di Gozo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par QBHT, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Trust this message finds you well.We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We are delighted to hear that you had a great stay.Thank you again for your time and come visit us again soon!With thanks and kind regards,Quaint Boutique Hotels Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par QBHT, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Trust this message finds you well.We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We are delighted to hear that you had a great stay.Thank you again for your time and come visit us again soon!With thanks and kind regards,Quaint Boutique Hotels Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Loved the place will go back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par QBHT, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Trust this message finds you well.We would like to thank you for sharing your feedback during your stay at Quaint Boutique Hotels. Customers are at the heart of everything we do. Therefore, your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We are delighted to hear that you had a great stay.Thank you again for your time and come visit us again soon!With thanks and kind regards,Quaint Boutique Hotels Team