Note fondée sur 11 évaluations de clients

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4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Propietari, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup de votre avis!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Cool!

Publié le 6 août 2022 sur Hotels
Simple, tranquille et convivial
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Alojamiento muy recomendable

Publié le 18 avr. 2024 sur Hotels
Todo perfecto a pesar de haber llegado tarde al alojamiento. El único inconveniente es no poder estar más tiempo.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mai 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Girona

Publié le 7 oct. 2020 sur Expedia
Masía impresionante! Con detalles en cada rincón. decorada con un gusto exquísito. El trato de los propietarios es muy cálido y cercano. Y el desayuno, buenísimo. Volveremos!
2 sur 5
par un voyageur

Disappointing money-making machine

Publié le 14 oct. 2019 sur Hotels
The most disappointing masia we’ve stayed in. They were more interested in making money than their guests’ comfort - I arrived on Friday with a very bad cold and was told that it wasn’t possible to turn the heating on and the only option was to use an extra duvet. They shouldn’t advertise that it has heating if they’re not prepared to use it! Heard everything from the adjoining rooms, including flushing the toilets. They even charged us for ordering extra coffee (tiny cup) at breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2019 par Jordi. Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, I can understand you feel sick the day you arrived, but what we can empathyze is with lies. The day you came it was a hot and sunny day. 24º actually. You asked to switch on the heating and we told you if you really feel you need it (24ºC, don't forget that) we'll turn on for you. You replied you can deal it just with an xtra duvet. That's all. About the extra coffee we charged on your bill, it wasn't ONE extra coffee there were FOUR extra coffees you asked in addition. But don't care about it, we can understand we could be the most disappointing masia you ever been in. In exchange, we'll say you were the worse client we ever got it. We had to collect your ashes and cigarrettes from everywhere in the terrace and the garden, when the ashtrays were available everywhere. Have a nice day, you too
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2019 sur Expedia
Non abbiamo trovato nessuno per fare il check in!!!!!!!!!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2019 par Masia Can Bachs, Gestion de l’hôtel
No es que no hubiera nadie para hacer el Checkin, que sí que lo había, sino que ustedes optaron por no presentarse. Sorprende que haga esta crítica alguien que no se alojó en nuestro establecimiento. Se les estuvo esperando hasta la medianoche del 16 de junio sin que se presentaran. Sus compañeros de boda, que sí que estuvieron alojados aquí, ya nos comentaron que decidieron irse directamente a Barcelona sin ni tan sólo llamar o contactar para informar que podrían llegar tarde. Vaya, un NO-SHOW en toda regla.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Jordi, Gestion de l’hôtel
Moltes gràcies per la teva entusiasta valoració. Continuarem treballant per a no decebre-us. Salutacions