Note fondée sur 273 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2022 sur Expedia
Emplacement et confort de la chambre
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Palm Springs
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Unfortunately the bath shower was broken and the vanity sink was clogged. We couldn’t take a shower. We were calling to front desk several times with no luck. We were asking for a compensation but they told us, they couldn’t adjust the rate because our reservation was made by Expedia. They waiver us $30 for the resort fees. Thank you
Vanessa
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Cleanliness, convinient
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Great location with friendly staff.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Never again.
Publié le 19 août 2024 sur HotelsWe were not expecting to stay in a separate area than the main hotel. I paid a lot of money only to be on a back alley street by a park where homeless people smashed bottles and threw up by my car. It wasn’t a very safe feeling. When we got to the room the fridge was cold and the toilet paper holder was broken. The shower didn’t have any pressure and tub didn’t drain. We paid for a king and got two twins, maybe they were queens but it was not what we reserved. I wouldn’t ever stay here again. What a waste of money for the worst accommodations. Do better.