Note fondée sur 907 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024 sur Hotels
Super séjour à Santa Barbara, proche de la ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We're delighted to hear that you had a great stay in Santa Barbara and appreciated our proximity to town. Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience in the future. If there's anything specific you'd like us to improve or if you have any special requests for your next visit, please feel free to let us know. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!Merci pour votre avis! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour à Santa Barbara et que vous avez apprécié notre proximité de la ville. Votre satisfaction est importante pour nous et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour une autre expérience agréable dans le futur. Si vous souhaitez que nous améliorions quelque chose en particulier ou si vous avez des demandes particulières pour votre prochaine visite, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Nous apprécions vos commentaires et espérons vous revoir bientôt !
4 sur 5
par un voyageur

Santa Barbara

Publié le 24 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel sympathique, près de la plage, petit déjeuner compris, très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2020 par Inn at East Beach Management, Gestion de l’hôtel
Hi Corinne, Thanks so much for the great review! We are happy to have been a positive part of your Santa Barbara experience and we look forward to welcoming you again for a future stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2019 par Inn at East Beach, Gestion de l’hôtel
Thank you Magda. We are excited to see that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Inn at East Beach, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We are thrilled to see that you enjoyed your stay and we hope we will get to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback! Happy you enjoyed your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 21 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Inn at East Beach, Gestion de l’hôtel
Thank you Oliver! We are happy to see that you enjoyed your stay and we hope to see you again should you return to Santa Barbara!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Inn at East Beach, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are happy to see that you enjoyed your stay despite some of our negatives. Please feel free to reach out should you wish to discuss your experience in detail.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
First of all, I had to pay $15 to park behind the building in an unsecure lot. I have stayed in Santa Barbara on business for 20 years and NEVER paid for parking. Internet sucked. It took me an extra hour to get all my orders sent in as I kept getting bumped off the internet. Lastly, there was no hot water to take a shower so I had to sponge off in the sink. I will not stay at this facility again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We want to clarify that the 15 parking fee is optional, as we offer free street parking nearby if you prefer. Regarding the hot water, when you informed us of the issue, the boiler was repaired, and hot water was restored within 20 minutes. We're also addressing the internet connectivity concerns and apologize for the inconvenience it caused. We appreciate your business and hope to provide a better experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Really liked how close it was to the beach. The internet service was extremely spotty. We did have a router in our room that we could restart but it was not consistent service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We’re happy to hear you enjoyed our proximity to the beach. We apologize for the inconsistent internet service and appreciate your understanding in restarting the router. We’re continuously working on improving our WiFi experience for all our guests and will address this issue. We hope to welcome you back soon!