Note fondée sur 84 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The place was so amazing! Wonderful staff as well. Nice & Clean I’m recommending
par un voyageur
Room not available at check-in time
Publié le 6 août 2024 sur HotelsCheck-in definitely was not a good start to this trip. Arrived at 4:15pm for check -in and I was advised to wait a few minutes while the room inspection was completed. It was not until 4:53 that we were able to get our keys. Checked a couple of times with the front desk in the meantime, but didn't seem to speed up anything.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Gutes Hotel in guter Lage. Leider lässt der Service zu wünschen übrig.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Amazing hotel. The only negative is i wasn't staying longer!
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Customer service was seriously lacking. From the room not being ready an hour and a half AFTER check in time, to no apologies or smiles from front desk staff, to long waits for breakfast from the kitchen, this was not up to par for this type of hotel/pricing. The room was beautiful but functionally poor. Lighting was so dim in the bedroom, bathroom door wouldn’t shut unless you threw your whole weight against it, tub was chipped, no bottle opener for water bottles sold as part of the mini bar, sliding door unlocked when we got to our room. No lotion as part of toiletries offered, and the AC shook and was so noisy. Very disappointed in what looked like a high level hotel (based on the prices and photos).