Note fondée sur 128 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Dear Remy, Thanks for your reviewRegards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Casa Palopo is a very special place. Stunning views, beautiful rooms, friendly staff and incredible food. I’ll be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Dear Todd, Thank you for taking the time and letting us know about your stay here at Casa Palopo. Looking forward to hosting you againTake care
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
No tenía agua caliente, y personal poco atento
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Estimada Karla, Lamento mucho lo sucedido. Luego de investigar que fue lo que sucedió; resulta que hubo inconsistencia en la electricidad de la región que afecto algunos calentadores el hotel. Este problema se soluciono a la brevedad.Lamento que justo este momento le haya afectado el agua. Yo personalmente atendí el caso, pues fue en altas horas de la noche. Acepte, por favor, nuestro pedido de disculpas.Gracias por la comprension.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Estimada Claudia, Gracias por tomarse el tiempo y dejar su puntuación 5/5*saludos
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Dear Hyeongju, We appreciate the 10/10 *Regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Pésima propiedad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Gabriel, Decir que la propiedad es pésima cuando la propiedad respeta las políticas de cancelación no es correcto. Dejar comentarios negativos sin haber venido al hotel tampoco es correcto. Debe entender que las políticas de cancelación existen por un motivo.
5 sur 5
par un voyageur de brooklyn

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
Casa Palopo is heaven on earth. Every part of the hotel is thoughtfully decorated and stunning- with the kind of originality one can only find in an independent boutique hotel. Refreshing pools surrounded by curated cactus gardens, backed by the mountainous jungle and overlooking the teal Lake Atitlan. Kayaks and paddle boards are provided to make the most of the lake. The restaurant serves incredible cocktails and cuisine. The team is friendly, fun and very attentive. Little touches make the stay pure magic- a selection of wellness drinks to start your day and a unique gift in the room each nigh.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Dear Katherine, Thank a lot for leaving your review and for letting us know about your experiece here at Casa Palopo.Looking forward to hosting you againregards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Nice hotel, food was not great. Expected more for 700 per night room. Not much to do. Weather is hit or miss. Pool is underwhelming. Don’t order fish and if you can eat dinner at the restaurant down the hill instead. Fabian
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Dear Fabian Thank you for taking the time and leaving your thoughts. Your comments will be taken into consideration.Kind regards.,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Estimado Abraham, Nos gastaría saber mas sobre el porque de su puntuación? Saludos,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Pablo Ybarra, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.Thank you very much for the 10/10*