Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

It's a motel, right? Not an five star hotel.

Publié le 21 sept. 2016 sur Hotels
I had to spend 5 days in Sunnyvale for a training session. I barely was present at the motel, I just needed a place to shower and sleep. Nothing to be disapointed of, I showered and slept. I would do it again if it had to be so. Paying wifi a shame with regards that you can have free wifi in almost every restaurant you get ... The pool was to small to actually swim, and too cold to be a pleasant place to chill. But I didn't find anything cheaper elsewhere, it still sounds like a best deal if you don't plan to spend lot of time on site and you don't care about tons of facilities.
5 sur 5
par un voyageur de seattle

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
挺好
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
嗨,白,感谢您的完美评分!莉莉丝# 团队 6
5 sur 5
par un voyageur de seattle

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
挺好
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
嗨,白,感谢您的完美评分!莉莉丝# 团队 6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Zekarias,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Zekarias,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Desgraciadamente el cuarto de mi hijo estaba infestado de cucarachas y al dia siguiente vi tambien una en mi cuarto. Para lo q cobran estan descuidados los cuartos
3 sur 5
par un voyageur de San jose

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Roaches