Note fondée sur 922 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Hôtel correct pour une nuit
Petit déjeuner simple dans le standard américain
Parking gratuit
Un peu loin du bord de mer pour un séjour plus long
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Ozzie, Gestion de l’hôtel
Hello Christophe, We appreciate the feedback. We hope you and your family enjoy the stay and return to see us again in the near future.
par un voyageur
Tres bien
Publié le 16 août 2023 sur HotelsTres bon hotel. Bon accueil et bon petit petit-déjeuner. Chambre propre et bien équipée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume, thank you for sharing your positive experience at our hotel. We're delighted to know that you had a good welcome, enjoyed the breakfast, and found your room to be clean and well-equipped. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests, and we're glad that we met your expectations. If you're ever back in the area, we'd be happy to welcome you again.Best wishes,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear David, thank you so much for your stellar rating! This means a lot to us. Hope you enjoyed your visit and, we look forward to welcoming you back the next time you visit the area. Best wishes,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
Hôtel de confort simple, mais qui fait son job.
Petit complet gratuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Ozzie, Gestion de l’hôtel
Hello Angelique,We appreciate the comments on your most recent stay with us. We hope the next stay is better than the last. Have a nice day!
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 24 août 2022 sur Expedia
Pratique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2022 par ozzie, Gestion de l’hôtel
Oliver,We appreciate the comments on your most recent stay with us. We hope the next stay is better than the last. Have a nice day!
par un voyageur
Emplacements et services +
Publié le 7 août 2022 sur HotelsEmplacement idéal pour découvrir la région, PDJ buffet copieux, chambres confortables avec une très bonne literie, nuit plutôt calme, personnel à l'écoute, piscine et jacuzzi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Ozzie, Gestion de l’hôtel
Jerome,
We appreciate the wonderful comments on your most recent stay with us. We hope the next stay with us is just great as the next. We hope you have a wonderful day!
par un voyageur de Hamilton
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Nice stay for a night. No complaints.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par ozzie, Gestion de l’hôtel
Hello Andrew,We appreciate the great feedback. We hope to welcome you back sooner than later. Have a nice day!
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Nadine, thank you so much for the positive rating. We hope you had an amazing experience and enjoyed every moment during your stay with us. We look forward to your next visit. Best wishes,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team