Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par El Rey Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t fully meet your expectations. If you have any specific suggestions or concerns, we’d love to hear them so we can work on improving our services.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Les chambres attribuées ne correspondent pas aux photos de votre site. ( env. 16m carré) .Pas de sofa ni table, espace très petit. Le mobilier de la chambre est appréciable et moderne mais la moquette est tachée. Le solarium vanté sur les photos fait 4m carré. Les meubles de jardin tombent en ruine. La partie du bâtiment principal est très bien, effort sur le design modern et espace confortable ( lounge-salon-bar-terrasse). Nous sommes déçu, il y a erreur sur la marchandise. Il n’est pas correct d’exposer les studio a 250$ comme étant les chambres standard.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2019 sur Expedia
Une chambre grande et correcte mais peu équipé (sans réfrigérateur ni table) dans un établissement au service décevant.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par El Rey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review!
2 sur 5
par un voyageur

The king and his court and servants should bypass

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
We had a poor experience here. The room was clean and the bed comfortable, and the self laundry reasonably priced. However, the lighting is inadequate, the shower controls difficult to operate--could not stop the tub trickle so heard it all-night, and the road noise insufferably loud most of the night. The electrical outlets barely keep a plug secure. Although it possesses some 1950s charm, the motel should be avoided.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par El Rey, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that your stay with us wasn't positive. We appreciate your feedback and will use it to improve our services.We'll look into the specific issues you mentioned, such as the outlets and trickling tub. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more satisfying experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par El Rey, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
A wonderful oasis with a winking decor. The staff are amazing, absolute pros. Loved it and will absolutely be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par El Rey, Gestion de l’hôtel
We're thrilled that you found our property to be a wonderful oasis. Our staff is dedicated to providing excellent service, and we're glad their efforts made your stay so enjoyable. We can't wait to welcome you back!
5 sur 5
par un voyageur de Monument

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
It’s a historical motel from Route 66 era. The architecture and uniqueness of the rooms are amazing. The hot tub area is large and has an outdoor fireplace that makes it a very relaxing area. The onsite bar has tasty appetizers and drinks but is a little pricey.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par El Rey, Gestion de l’hôtel
We're glad you enjoyed the relaxing atmosphere of our hot tub area with the outdoor fireplace.We'll take your feedback about the pricing at our onsite bar into consideration. We strive to offer a great experience for our guests, and your input is valuable!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par El Rey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 10-star rating! If you have any specific feedback or comments, please feel free to share them.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
The parking lot and walkways need close attention. Unsafe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par El Rey, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We apologize that the parking lot and walkways were not up to our usual standards. Safety is our top priority, and we’ll take immediate steps to address the issue.