Note fondée sur 3 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Really horrible !!!

Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
This hotel’s owner is very rude. She made mistakes but she still shouted to customers. Their rooms were over-booked but they refuse give us any refund. They found other hotel’s rooms for us but different facilities(no AC, no shower heater ) and cheaper price(-2000pesos). Who can accept that??? They wasted our time almost 3 hours. Finally, we tried to find police man then they gave us refund. The best way to avoid this bad saturation is book others hotel!!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2020 sur Hotels
The service was great and the owner was very nice and friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2020 par raquel, Gestion de l’hôtel
thanks a lot mam jinnefer ...