Note fondée sur 909 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Séjour au Hyatt Place de Santa Fe
Publié le 30 oct. 2021 sur HotelsHôtel situé à l’entrée de Santa Fe en venant dAlbuquerque où nous avons séjourné deux nuits. Établissement tout confort avec une très spacieuse chambre. Personnel disponible et sympathique.
Seul point négatif le ménage de notre chambre n’a pas été fait durant notre séjour. La personne au frontdesk nous a expliqué que l’hôtel manquait de personnel et que les chambres occupées étaient faites que tous les 2 ou 3 jours. Pas très sérieux pour un hôtel estampillé HYATT….
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Not satisfied.
Publié le 19 août 2024 sur HotelsThe Issue was I had changed the reservation from an 8/15/24 check in to a 8/16/24 check in. Once arrived the Hyatt Hotel did not have any reservation for us. Said it never received a change from you. We got the last room available unfortunately it was a handicapped room. Not pleased you dropped the ball and we were very lucky as most rooms were booked up in town due to the event..
par un voyageur
Are you sure its 3 stars?
Publié le 11 août 2024 sur HotelsThe breakfast selection was bland, the swimming pool was colder than an iced drink, they didnt have enough staff so i had to leave my room to get towels.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Breakfast on property was excellent and the on duty this morning were extremely helpful!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Good place to stay. The desk help was rarley available which was frustrating. Breakfast was great!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Disappointing
Publié le 30 juill. 2024 sur HotelsNormally I love Hyatt Place for the large comfortable rooms and nice amenities but this one disappointed. The rooms were not sound proof at all, the internet was down for two days and my TV stopped working temporarily the first day. The staff is very friendly and helpful but when paying $$ for amenities everything should be working. (Half of the equipment in the fitness room didn’t work either) Since I was there for business the internet situation was very frustrating. I was promised some sort of credit but never received one. Unfortunately I won’t be staying here again.