Note fondée sur 75 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2018 sur Hotels
Les chambres ne correspondent en rien à la photo de l'annonce. l'état des chambres est déplorable.
par Amar de Le havre France
Vacance
Publié le 16 mai 2016 sur HotelsTrès très bien personne au petit soin
par un voyageur
Petit hôtel bien situé
Publié le 7 avr. 2015 sur HotelsNous avons séjourné une nuit à Santa Marta. L'hôtel est petit (4 chambres) et très bien situé. La chambre était propre et et la salle d'eau grande et moderne. Le propriétaire est très accueillant et réactif.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Paris
Nice, quiet hotel in central location
Publié le 2 sept. 2014 sur ExpediaWe very much enjoyed our stay at Hotel Del Parque. The rooms are rather simple, but clean and nice, and the owner and the staff of the hotel are extremely friendly. Very good relationship between quality and price.
Recommandé
pour Tout le mondepar anthony de metz
Hotel accueillant proche de la plage
Publié le 13 juin 2014 sur ExpediaHotel sympa et agréable proche de la mer... Seul point négatif pas de petit déjeuner sur place
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2019 sur Expedia
The Hotel is not like what was offered when I booked the room, the picture are not representative of the hotel. The place is not in good condition and is full of old stuff, the room’s door had no lock.
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Great price and great location
Publié le 28 sept. 2018 sur HomeAwayThe place needs some work.
par un voyageur de London, UK
Publié le 1 août 2018 sur Expedia
This hotel is a scam. Nobody was waiting for us, no clean rooms were available. Hotel was dirty. Owner said the manager had left the day before hence the chaos. We moved to another hotel and the manager said he would not charge us. Turns out Expedia now says the owner did not approve a refund - we have been robbed. Avoid at all costs.
par un voyageur de Maryland
Publié le 8 juill. 2018 sur Expedia
Hotel was in extremely dirty conditions; and rooms were not ready. There was trash and bottles of beer in the rooms. No staff available except for the owner who was very apologetic. We did not feel safe or comfortable staying there and had to look for another hotel. Unfortunately hotels can be very expensive if reservations are not made in advance. I spent COL$575.000 (US$197). I expect Expedia to not only refund me for the hotel del parque fees, but also something (points, refund) for the incremental expenses that I had to incur.
Pictures of hotel del parque when we arrived for check in are available if you need them.