Note fondée sur 915 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Encore une mauvaise expérience avec Super 8. Seul point positif grande chambre mais pour reste … pas de confort, eau chaude presque froide, petit déjeuner mal approvisionné, salle de petit-déjeuner salle et trop petite, A éviter
par un voyageur
Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Bon rapport qualité prix, personnel accueillant
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024
No complaints, nice, quiet, staff friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Dianne,Thank you for the 5 out of 5 rating! We're happy to hear you had a nice, quiet stay and found the staff friendly. We look forward to your next visit!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Jamie,Thanks for staying with us. We would like to invite you to write more about how we can improve our services, which could earn us a 10-star review. It will make a big difference for us. It would be highly appreciated. I hope you will visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear burke,I am sorry to see the 4-star rating out of 10. We’re normally known for our exceptional attention to detail. We regret that we missed the mark. If you give us a chance, we are intent on making this right, and we hope you will write to us in detail about where we went wrong so we can rectify the issues.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for visiting our hotel. We would appreciate more details about your stay, especially since you rated us only 6 stars. Your feedback is valuable as we strive to enhance our services. We hope to welcome you back in the near future!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Devon,Thank you for the perfect 10/10 rating! We’re thrilled to hear you had a fantastic experience. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Leo,Thank you for the 5/5 rating! We're glad you had a great stay and hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Our stay was quite pleasant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Paul,Thank you for the perfect 10/10 rating! We're so glad to hear your stay was pleasant. We look forward to welcoming you back again!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Katelyn,Thank you for the 8/10 rating! We're glad you had a good stay and appreciate your feedback. We hope to make your next visit even better!Sincerely, Hotel Manager