Note fondée sur 918 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Encore une mauvaise expérience avec Super 8. Seul point positif grande chambre mais pour reste … pas de confort, eau chaude presque froide, petit déjeuner mal approvisionné, salle de petit-déjeuner salle et trop petite, A éviter
par un voyageur
Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Bon rapport qualité prix, personnel accueillant
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024
No complaints, nice, quiet, staff friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Dianne,Thank you for the 5 out of 5 rating! We're happy to hear you had a nice, quiet stay and found the staff friendly. We look forward to your next visit!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Cory,We are overjoyed to receive your ten-star rating! Thank you for selecting our hotel and taking the time to provide such positive feedback. We work hard to ensure that our guests have a positive experience, and we're thrilled to hear that your stay exceeded your expectations. We hope to see you again in the future and provide another pleasant stay. Thank you for your outstanding rating!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Clean and friendly, nice place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Brian,Thank you for the 10/10 rating! We're delighted to hear you found us clean and friendly. We hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Try another hotel
Publié le 25 août 2024 sur HotelsI normally don’t write reviews but this hotel deserves an extremely low rating on multiple levels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Ami, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Rodrigo,Thank you for taking your valuable time to leave a rating for your stay at our hotel. If you can think of anything to raise our guest satisfaction score from 8 to 10, please be sure to let us know. We appreciate your business. We look forward to seeing you again soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 18 août 2024
A good value & very pleasant check in!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Ami, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating our hotel highly! We appreciate your feedback on your stay with us.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Ami, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and rating.Please visit us again.
par un voyageur
Very nice clean room
Publié le 12 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Ami, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and rating.