Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Encore une mauvaise expérience avec Super 8. Seul point positif grande chambre mais pour reste … pas de confort, eau chaude presque froide, petit déjeuner mal approvisionné, salle de petit-déjeuner salle et trop petite, A éviter
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Bon rapport qualité prix, personnel accueillant
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024
No complaints, nice, quiet, staff friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Dianne,Thank you for the 5 out of 5 rating! We're happy to hear you had a nice, quiet stay and found the staff friendly. We look forward to your next visit!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Jamie,Thanks for staying with us. We would like to invite you to write more about how we can improve our services, which could earn us a 10-star review. It will make a big difference for us. It would be highly appreciated. I hope you will visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear burke,I am sorry to see the 4-star rating out of 10. We’re normally known for our exceptional attention to detail. We regret that we missed the mark. If you give us a chance, we are intent on making this right, and we hope you will write to us in detail about where we went wrong so we can rectify the issues.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for visiting our hotel. We would appreciate more details about your stay, especially since you rated us only 6 stars. Your feedback is valuable as we strive to enhance our services. We hope to welcome you back in the near future!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Devon,Thank you for the perfect 10/10 rating! We’re thrilled to hear you had a fantastic experience. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Leo,Thank you for the 5/5 rating! We're glad you had a great stay and hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Our stay was quite pleasant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Paul,Thank you for the perfect 10/10 rating! We're so glad to hear your stay was pleasant. We look forward to welcoming you back again!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Katelyn,Thank you for the 8/10 rating! We're glad you had a good stay and appreciate your feedback. We hope to make your next visit even better!Sincerely, Hotel Manager