Note fondée sur 1 774 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Isabelle, What a joy to hear you enjoyed your stay at The Sandman Hotel. We hope to welcome you back soon to relax, recharge and enjoy all the amenities we have waiting for you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Lors de notre réservation, le petit-déjeuner était inclus et à notre arrivée, on nous informe que ce n’est plus disponible. On nous rembourse seulement 5$ par personne pour un séjour de 2 nuits pour cet inconvénients. Vraiment décevant. Sinon hôtel très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Lyne, nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez été déçu par le petit-déjeuner. Votre feedback est important pour nous, et nous prendrons en compte vos commentaires pour améliorer nos services à l'avenir. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau dans notre établissement.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Notre donnait sur la rue très passante. Très désagréable pour dormir puisqu’il y a du trafic très tard le soir. Le petit déjeuner compris n’était pas très bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2024 par craig, Gestion de l’hôtel
Hi Julie,We would have happily moved your room if asked. I'm sorry you had troubles with street noise.
5 sur 5
par un voyageur de Simi Valley

Publié le 12 déc. 2024
Clean and comfort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michael, We're so glad to hear you found your stay with us both clean and comfortable! At The Sandman Hotel, we strive to create a welcoming and relaxing environment for all our guests. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay where you can unwind and explore the charm of Sonoma Wine Country.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Alysia, Thank you for sharing your feedback! We’re glad to hear you had a positive experience with us. We always aim to provide a relaxing and welcoming environment. If there’s anything further you’d like to share, or suggestions for us to make your next stay even better, please feel free to reach out directly. We look forward to welcoming you back for another enjoyable visit soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2024
Property had a great pool with a pool house. We were able to watch the World Series while having cocktails!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Claire,What a fantastic way to enjoy the World Series at The Sandman Hotel! We’re overjoyed you had a great time by our inviting pool, sipping cocktails and soaking in the excitement. We look forward to your next visit for more fun and relaxation!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello!We're so glad to learn your stay exceeded your expectations. We can’t wait to welcome you back for another fantastic stay, filled with all the charm and excitement The Sandman Hotel has to offer.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi James,It’s wonderful to hear you enjoyed your stay at The Sandman Hotel! We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay in beautiful Sonoma Wine Country!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Super cute, clean, and comfortable. Other than the water pressure it was a good experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Emilee,We're glad you had a lovely experience at The Sandman Hotel! It's fantastic to hear you enjoyed the charm and cleanliness of our space. Your feedback about the water pressure is valuable to us, and we’ll be sure to take a closer look. We can’t wait to have you back for another delightful visit!
4 sur 5
par un voyageur de San Jose

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Nice place just a little bit more like a motel than I expected
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Constance,Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed your stay at The Sandman Hotel. Our property is designed to offer a cozy and inviting atmosphere, featuring newly renovated rooms with vibrant decor that captures the spirit of Sonoma Wine Country. Rest assured, we'll consider your comments as we constantly enhance our guest experience. We hope to welcome you back soon.