Note fondée sur 295 évaluations de clients

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3,1 sur 5
56 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Passez votre chemin

Publié le 3 févr. 2016 sur Expedia
Motel mal entretenu, vieillot, qui tombe en ruines. Le mobilier de la chambre était couvert de poussière, la salle de bain rebutante. On a dormi dans nos propres draps. Dommage car c'est à quelques milles du Wildlife Park et du Lake Marion. Choisissez un autre hotel pour votre séjour.
4 sur 5
par Philippe de Sherbrooke

Bien pour 1 étape d'une nuit

Publié le 4 janv. 2015 sur Hotels
Séjour d'une nuit pour notre retour de Floride. Chambre standard et propre. Petit déjeuner de base. IGA juste à côté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2015 par Dee Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your satisfaction and opinion is very important to us and we will be using your feedback for training purposes and to implement improvements to ensure we offer an excellent experience to our guests. Thank you for your patronage and hope to see you soon again!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2012 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nikola, We regret to hear about your experience and apologize for any inconvenience caused. Your feedback is important to us and will be shared with the team for further improvement. Please feel free to contact our management team to discuss your concerns in more detail.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Check in was easy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Amy,Thank you for the positive feedback on our check-in process. We strive to provide a smooth experience for all our guests. We appreciate you taking the time to share your thoughts with us and hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur de Laurel

Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
It was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Linda,Thank you for sharing your positive feedback with us! We are delighted to hear that you had a great experience during your stay with us. We strive to provide excellent service to all our guests to ensure a memorable visit. If you have any suggestions for improvement, please feel free to contact our management team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
needs new toilet seat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Judy, We appreciate your feedback regarding the need for a new toilet seat and apologize for any inconvenience caused. We will pass on your comments to our maintenance team for further evaluation. Thank you for bringing this to our attention so we can address it accordingly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Iasia,Thank you for choosing our hotel for your stay. We appreciate your rating and hope you had a pleasant experience. If you have any feedback for us, please feel free to reach out to our team directly so that we can address any concerns. We look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Iasia,We are thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay with us! We appreciate your positive rating and hope that we were able to meet all of your expectations. Should you have any further feedback or if there is anything else we can assist you with, please feel free to reach out to us. We look forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello jean,We are delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay with us. We hope to welcome you back again soon!