Note fondée sur 380 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2023 sur Expedia
Très vieux et déjeuner compris inexistant !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2023 par Barry P, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing these problems to our attention. We are sorry that you had a bad experience at our establishment. It is never our meaning to have to have guests not enjoy their stay. We at Super 8 Santee aim to make guests stays as enjoyable and bcomfortable as possible. We are going to do our best to continue to uphold the standards that guests want us to. We will be fixing the problems that you have stated and will continue to strive towards meeting and going above our guests needs. Once again thank you for bringing this to our attention and we are extremely sorry about this incident.Sincerely, Barry Patel
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2022 sur Hotels
Très malpropre vieux menage pas fait ma pire expérience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2022 par Barry P, Gestion de l’hôtel
Dear Stephen,
Thank you for bringing these problems to our attention. We are sorry that you had a bad experience at our establishment. It is never our meaning to have to have guests not enjoy their stay. We at Super 8 Santee aim to make guests stays as enjoyable and comfortable as possible. We are going to do our best to continue to uphold the standards that guests want us to. We will be fixing the problems that you have stated and will continue to strive towards meeting and going above our guests needs. Once again thank you for bringing this to our attention and we are extremely sorry about this incident.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2019 sur Hotels
Trop cher pour l'offre. Chambre désuète, odeur pas super. Et petit déjeuner très minimaliste. Normalement les Super 8 sont beaucoup mieux!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Barry P , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Steve,
We are sorry that you had a bad experience at our property, it is never our wish to have our guests to be uncomfortable in any manner. To reconcile this wrongdoing, we are willing to offer you a 25% discount on your next stay should you decide to give our hotel another chance. Once again we are sorry for the bad experience, and we hope that you give us the chance to right this wrong. Thank you for your feedback and have a wonderful day.
-Super 8
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Barry P, Gestion de l’hôtel
Dear Anon,
We are sorry that you had a bad experience at our establishment. It is never our meaning to have to have guests not enjoy their stay. We at Super 8 Santee aim to make guests stays as enjoyable and comfortable as possible. However, to correct this wrong we are willing to offer you a 20% discount, should you decide to give us another chance and stay with us again. Again we are extremely sorry about this incident. Sincerely, Barry Patel
par un voyageur
Très mal propre
Publié le 29 mars 2018 sur HotelsTrès sales le mur du bain il on visé avec des vis tous rouillé la porte de la salle de bain fermais avec un clou crochi salle de bain vraiment deguelasse
par un voyageur
Correct pour une nuit
Publié le 8 mars 2018 sur HotelsArret pour une nuit alors que nous avions fait beaucoup de route et qu’il nous en restait encore. Très correct dans ce contexte!
par un voyageur de Montreal
Correct pour le prix
Publié le 6 janv. 2018 sur Expedia
Pour : Bien situé pratique
Emplacement : Pour une nuit seulement
Facile d’acc Par la 95
Un peu vieux, aurait besoin de rafraîchissement .
Grande chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2018 par Barry, Gestion de l’hôtel
We are sorry that you had a bad experience at our establishment. To correct this wrong we are willing to offer you a 20% discount towards your next stay. Again we are extremely sorry about this incident. Sincerely, Barry Patel
par Julie
2 étoiles maximum
Publié le 4 août 2017 sur HotelsPersonnel pas très de bonne humeur! Les lieux sont propres. Le déjeuner est très très basique! Il y a que des rôties et des œufs durs.
par Jean-Claude de Drummondville
Pour une nuit seulement...
Publié le 18 mars 2016 sur HotelsUne nuit passée lors de notre voyage de retour. C'est suffisant!
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Québec
Correcte hôtel
Publié le 8 mars 2016 sur ExpediaBien comme hôtel. C'est pas cher. Cependant le déjeuner fait la job sans plus.