Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2021 sur Expedia
Muy bien ambientado. Bello el lugar, mucha vegetación...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2021 par nicky, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing SANA el Jardin Secreto
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2021 sur Hotels
Este lugar es un paraíso..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2021 par sana, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing SANA el Jardin Secreto
2 sur 5
par un voyageur

Needs improvement

Publié le 29 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2021 par nicky, Gestion de l’hôtel
Hello Can you please be more specific so I can make changes to improve what needs improvement. thank you sharon
4 sur 5
par un voyageur de Littleton

Publié le 30 déc. 2019 sur Expedia
Interesting place. We selected due to proximity to the airport in order to minimize driving immediately upon arrival after a 24-hour trip, but proximity is not particularly relevant in Santiago, so a nerve racking drive was still required. Even though a bit far from city center and Uber may not be too happy if you need a ride, this is a fine place to stay for a very inexpensive price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par Nicky, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear Yuber was not happy. Happy that you liked SANA. sharon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2019 sur Expedia
I like how all the employee treated me. I also like the people in that neighborhood.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2019 par sn, Gestion de l’hôtel
Thank you The SANA Crew and it's neighbors
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par sn, Gestion de l’hôtel
thanks for choosing SANA, sorry Noemi was unable to prepare you dinner. she had gripe (a cold). sharon
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2019 par sn, Gestion de l’hôtel
Sorry that we could not accomodate you. Your request came in late I we were double booked. I could have given you a no charge bed or 2 in the hostel. Sharon
1 sur 5
par un voyageur de CABARETE provinz Puerto Plata - DomRep

Publié le 14 janv. 2019 sur Expedia
KEIN CHECK IN !!!! UNGLAUBLICH. 9 Anrufe aus dem Taxi.Keine Antwort, obwohl meine Ankunftszeit ziemlich genau vorher per Whatsapp angekündigt u.bestätigt(!!!). Dann endlich antwortete jd. am Tel. Trotzdem kam lange niemand das Tor zu öffnen für mein Taxi.Dauerhupen auch innen vor der Haustür. Eine junge Lady öffnete wieder nicht, sondern tel. Da platzte mir der Kragen.Ich cancelte. Mein Taxifahrer suchte für mich ein Hotel aus. Ich sandte von dort eine Beschwerde nebst Absage per Whatsapp. Man antwortete ohne sich zu entschuldigen, ja wollte sogar noch möglichst mich verantwortlich machen. Ich kann gern die Korrespondenz + den Taxifahrer als Zeugen benennen. Ich bin schon viel gereist: ganz Europa, halb Asien und Afrika, Nord-u.Südamerika. So eine Frechheit, so null Service ist mir noch nie begegnet. Übrigens spreche ich alltagstauglich Spanisch und lebe in diesem Land 19 Jahre. Schöner Garten...aber Service = 0. Achten Sie bitte darauf, daß keine Abbuchung erfolgt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2019 par sn, Gestion de l’hôtel
Sorry that you were uable to wait until we soloved the problem. Noemi had gone to get your beer and her daughter was on SANA. She does not work there and only filling in. My appologies
4 sur 5
par un voyageur

I liked having the dormitory to myself

Publié le 13 nov. 2018 sur Hotels
It was good I just didn't like how they asked me for extra money after I already paid online to stay there for 1 day. But the location was gated up and in a safe quiet area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2018 par sn, Gestion de l’hôtel
You should not have been charged on your card. Please check you statement. If you were let me know. Sharon
3 sur 5
par un voyageur

It was indeed a secret garden scary driving in to

Publié le 22 avr. 2018 sur Expedia
For the price what could i expected.although it is an old hotel it needs care uppn arrival one night a huge spider in the bathroom tjat did it for me could not sleep for the rest of my stay/ 1 ot 3 dsys mo hot water lotd of flies in eating area.there was a gentleman looks like he resides there was very rude while having a conversation with one of the staff walkd right thru without saying excuse in the morning you say good morning no acknowledgment very disappointed Noemi/Erick pleasantt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2018 par sn, Gestion de l’hôtel
I am sorry you had difficulties while on SANA. If we had know about the spider it would have been dispatched immediately. The water is solar heated, if you had a rainy day, then no hot water that night. There should have been insect spray in your room. I will make sure of that. thank you Have a Blessed Day!