Note fondée sur 177 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par BENOIT

Santiago

Publié le 1 avr. 2017 sur Hotels
Pas très propre+ fuite toilettes
3 sur 5
par Serge-Eric

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 avr. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par JOSEPH de Liège

A la première réception, 1 réceptioniste désagréab

Publié le 24 févr. 2016 sur Hotels
Très déçu par l'attitude d'un réceptioniste quadragénaire à lunette à la réception du rez de chaussée, qui était toujours à droite du comptoir vue de face, Il était très très désagréable ex: on lui demandait un renseignement pour une visite, et il ne vous répondait même pas, il vous ignorait. Quand on lui disait "bonjour" ou "aurevoir", il ne vous répondait rien, c'était un grossier personnage.
3 sur 5
par un voyageur de Maretraite

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
The area is nice to stay, but this specific property is very outdated. And was not clean
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Place needs a serious overhaul… holes in net curtains. Plus the bath didn’t feel too stable.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
I had a horrible experience attempting to stay at this property. From the moment we arrived, it was clear things were not as advertised. The check-in process was a nightmare, with the elevator having backed-up line of people waiting over 15 minutes just to get in. Once inside, the problems only got worse. The property was freezing cold, with no heat, and none of the electrical outlets were functional. The elevator stuck twice within the first two hours of our arrival, making us feel extremely unsafe. Communication with the host was another major issue. The host spoke no English, making it incredibly difficult to resolve any of the problems we encountered. On top of all this, the WiFi didn’t work at all. With all these issues, it was impossible for us to stay at this unit, and we had to move and find alternative accommodations the same night. Overall, this was a terrible experience, and I would not recommend this property to anyone.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Roberto Gomez, Gestion de l’hôtel
Gracias por tu respuesta.
3 sur 5
par un voyageur

Esto muy mal

Publié le 31 déc. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Fair for the price but not exactly as advertised

Publié le 30 nov. 2019 sur Hotels
Prepare in advance if you do not speak Spanish. Was hung up on twice when contacting the number provided for support before check in. Since this an appartment, services are also minimal. Ex: will not hold your luggage after check out. If you have a late flight the evening of checkout, prepare to carry your belongings with you for the day. Location is amazing but place is not as advertised in photos. Not a bad stay but appartment is definitely weathered in condition vs. photos. WiFi did not work at all. Probably a fair accommodation for the price but would spend the extra money and stay in a hotel next time around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Administrador, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias!!