Note fondée sur 175 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par BENOIT
Santiago
Publié le 1 avr. 2017 sur HotelsPas très propre+ fuite toilettes
par Serge-Eric
Publié le 14 avr. 2016 sur Hotels
par JOSEPH de Liège
A la première réception, 1 réceptioniste désagréab
Publié le 24 févr. 2016 sur HotelsTrès déçu par l'attitude d'un réceptioniste quadragénaire à lunette à la réception du rez de chaussée, qui était toujours à droite du comptoir vue de face, Il était très très désagréable ex: on lui demandait un renseignement pour une visite, et il ne vous répondait même pas, il vous ignorait. Quand on lui disait "bonjour" ou "aurevoir", il ne vous répondait rien, c'était un grossier personnage.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
I had a horrible experience attempting to stay at this property. From the moment we arrived, it was clear things were not as advertised. The check-in process was a nightmare, with the elevator having backed-up line of people waiting over 15 minutes just to get in. Once inside, the problems only got worse. The property was freezing cold, with no heat, and none of the electrical outlets were functional. The elevator stuck twice within the first two hours of our arrival, making us feel extremely unsafe.
Communication with the host was another major issue. The host spoke no English, making it incredibly difficult to resolve any of the problems we encountered. On top of all this, the WiFi didn’t work at all. With all these issues, it was impossible for us to stay at this unit, and we had to move and find alternative accommodations the same night.
Overall, this was a terrible experience, and I would not recommend this property to anyone.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Roberto Gomez, Gestion de l’hôtel
Gracias por tu respuesta.
par un voyageur
Esto muy mal
Publié le 31 déc. 2021 sur Hotelspar un voyageur
Fair for the price but not exactly as advertised
Publié le 30 nov. 2019 sur HotelsPrepare in advance if you do not speak Spanish. Was hung up on twice when contacting the number provided for support before check in. Since this an appartment, services are also minimal. Ex: will not hold your luggage after check out. If you have a late flight the evening of checkout, prepare to carry your belongings with you for the day.
Location is amazing but place is not as advertised in photos. Not a bad stay but appartment is definitely weathered in condition vs. photos. WiFi did not work at all.
Probably a fair accommodation for the price but would spend the extra money and stay in a hotel next time around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Administrador, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias!!
par un voyageur
Quase perfeito
Publié le 18 nov. 2019 sur HotelsLocalização excelente. O apart tem tudo para uma boa permanência. Peca um pouco na limpeza. Sugere-se a substituição dos travesseiros e das cobertas por modelos mais leves e quentes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Administrador, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias!!
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2019 sur Expedia
it was like having your own place in Santiago. Apartment had good security measures. Close to Plaza des Armes, metro, eateries, supermarket and markets. Apartment was excellent for my needs. Only minus was that TV had no signal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2019 par Administrador, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias!!