Note fondée sur 6 évaluations de clients

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3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2020 sur Expedia
櫃檯人員服務態度沒有很友善,且離機場這麼近竟然沒有接駁服務。
3 sur 5
par un voyageur

Not great

Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
The hotel is new so it is clean and fresh. The location is not great for a holiday. It would be ok for business. Breakfast was ok. Service was terrible. Very few staff could speak English. People at reception were rude and unfriendly, a smile and some basic respect doesn’t cost anything. Also had a problem when checking in, as they were refusing to honour breakfast, even though it was clearly included in the reservation. The reception manager was aggressive and unhelpful, telling me It was my problem. The manager eventually gave in as the argument was too much effort. I wouldn’t stay here again.
2 sur 5
par un voyageur

住宿體驗

Publié le 17 nov. 2019 sur Hotels
本人對HOTELS.COM 有2條疑問 : 1) 在2019年10月24日(12:07AM) 發出之確認電郵內有免費早餐提供, 但到酒店後, 酒店回覆早餐不包括在內. 2) 另在CHECK IN 時前台職員說沒有本人的訂房資料,本人給職員看電郵資料, 他都表示沒有任何確認,耍本人在當地自行聯絡 HOTELS.COM, 前台職員態度不好,及沒有即時為本人主動解決問題, 耍本人和他擾攘一番後最後才能確認資料紀錄.
4 sur 5
par un voyageur

Affordable and acceptable

Publié le 12 oct. 2019 sur Hotels
Comfortable and acceptable, nothing surprising me.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2019 sur Hotels
住宿舒適,房間也乾淨。性價比較高。謝謝