Note fondée sur 32 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Brilliant hotel
Publié le 18 août 2024 sur HotelsThis hotel is excellent - impressive building & facilities with slow, relaxing vibe, not as crowded as some other hotels with all the screaming kids and anxious parents. It’s all very chill. Have to emphasize that Stella Li was super nice and helpful!
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
建设多点步行街和购物广场餐饮服务,方便的公交服务系统可以到各种景点,这样大衆化服务最好。
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 mars 2021 sur Hotels
环境很舒适,服务也很周到,强烈推荐入住,下次再来。
par un voyageur
Schwimmen / Baden im Meer nicht erlaubt
Publié le 3 oct. 2020 sur HotelsHotel an sich ist sehr gut. Schöne Anlage mit gutem Service. Zimmer sind großzügig mit einem schönen Badezimmer. Aquarium Restaurant ist definitiv ein Besuch wert. Was uns aber sehr gestört hat, ist das der Strand obwohl sehr schön, nicht zum Sonnenbaden und schwimmen freigegeben ist. Laut aussage auf Anordnung der Provinz Regierung. Und nur zum Spazieren gehen am Strand würde ich da nicht mehr hingehen. Pool ist ok aber richtig schwimmen im Meer ist etwas anderes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2020 par General Manager: Beatrice Wang, Gestion de l’hôtel
Dear guest “Wolfgang”: Thanks for choosing to stay with us. It was a great pleasure to hear your experiences in the hotel during your stay. Your comments is very important to us, we apologize for the inconveniences you faced during your stay. Because the high wind and rough sea, we recommend guests don’t swim in the sea for safety. As the world adjusts to new travel norms and expectations, at IHG we’re enhancing the experience our hotel guests – by redefining cleanliness and supporting wellbeing throughout their stay. Our IHG Clean Promise is to ensure that our hotels provide a safe and clean environment for you our guest.
General Manager: Beatrice Wang
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2020 sur Hotels
par un voyageur
不错
Publié le 24 juin 2019 sur Hotels不错
par un voyageur
服務好, 值得推介
Publié le 9 juin 2019 sur Hotels一切都很好, 中餐廳好好味, 服務又好, 值得推介.
par un voyageur
服務好好
Publié le 7 juin 2019 sur Hotels這次住套房, 服務特別好。