Note fondée sur 37 évaluations de clients

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3,8 sur 5
67 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel au top !

Publié le 16 juin 2022 sur Hotels
Excellent séjour ! Hôtel parfait! Personnel très réactif et à l'écoute.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Hotel bien situé

Publié le 21 déc. 2015 sur Hotels
L'hôtel est bien situé au cœur de la ville et dispose d'un personnel très accueillant.
2 sur 5
par un voyageur de france

Rapport qualité prix ok

Publié le 11 juill. 2014 sur Expedia
Pas de wifi gratuit et beaucoup de services payant (pour un hôtel de soit disant standing..) mais jus d'orange frais délicieux, qui rend l'expérience meilleure.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Oasis Port Grand Hotel is echt een fijne plek om te verblijven, waar luxe en comfort goed samenkomen. Bij binnenkomst merk je meteen de moderne en stijlvolle sfeer op, waardoor je je gelijk op je gemak voelt. De kamers zijn ruim, netjes ingericht en voorzien van alle gemakken zoals gratis Wi-Fi, een flatscreen-tv en een minibar. De bedden zijn bovendien super comfortabel. De service is top; het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze doen echt hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Nice place
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024
Great place
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Everything was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Joana, Gestion de l’hôtel
Dear Huug,First of all we would like to thank you for your visit and review of Hotel Oásis Porto Grande.We are very pleased to hear you enjoyed your stay in our Hotel as well as our service.We apologize for any inconvenient you may have felt during your stay and will make the efforts necessary to make sure our service meets our high standards. We will gladly share your feedback with the team who will appreciate your kind comments.Hope to see you again soon in Hotel Oásis Porto Grande in a near future. Kind regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Porto Grande
1 sur 5
par un voyageur

Double charge, no response

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Decent accommodation for Cape Verde standards, however, staff very unprofessional and rude. We did the booking through Hotels.com and it was paid via credit card in advance. When checking out, the employee claimed it is not paid and wanted me to pay it again on the spot. Even made me show my bank statement. This wasted 15 minutes of our time while needing to go to the airport. After some time the employee decided to properly check and realised it's actually paid. Then when finally checking out, we had to pay some additional stuff we consumed. Same employee claimed the first time my card didn't work so we repeated the payment process. Arrived home only to realise they charged me twice. Reached out to them a week ago, no reply.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Joana, Gestion de l’hôtel
Dear Julian, Firstly, we would like to thank you for taking the time to review your stay and experience at Hotel Oásis Porto Grande.We regret that your full experience did not meet your expectations. We also verified that the refund was already issued to the bank account provided.Please accept our apologies for the inconvenience caused. We hope to see you again in our Hotel in a near future.Best regards,Joana AgostinhoHotel Oásis Porto Grande