Note fondée sur 67 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Not INTERNATIONL standard

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Very bad experience
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Worst hotel I have ever stayed at. Mainly because the whole places smelt so so so bad, it was just awful, I have never stayed anywhere that smelt that terrible, it made me feel sick and was hard to sleep.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Honestly it was a nice place to stay, but they can really put some more effort keeping that place clean, to many spider webs and other bugs around and in the lobby, plus some dusting of wouldn't hurt too...
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
This is not 4 star hotel , it's not worth what I paid for, there is only fancy entrance, rest is run down old property ,luck of maintenance, understaffed (employees are amazing) Conclusion False advertising hotel should be 2 🌟 Would I go back NO
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2023 sur Hotels
It was good but only the food menu for meals it was so local and not that tasty
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2023 sur Expedia
Very very bad l was planing for more Knight put I couldn't stay . The Hotel and the physiotherapy Very bad the staff Very rude and careless
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2023 sur Hotels