Note fondée sur 949 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Emilie
Passage pour une nuit
Publié le 4 juill. 2017 sur HotelsTrès longue attente pour l'enregistrement. Reassort du petit déjeuner très long également. Chambre propre et spacieuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2018 par Ram, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your time in reviewing and look forward to serve you better.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Dirty and parking lot was dirty. Old and worn.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us Robert. We are sad to hear that you did not enjoy your stay with us. We will work to improve our standards and work for a better experience for our guests.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Jason. We are sad to hear that your stay was not the best. We will work hard to improve our standards for future stays!
par un voyageur de BELFAIR
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Our rooms were only cleaned twice, and we were there for 4 nights. One of the days they came around at 8:30 am and asked for our dirty towels and then never came back to replace them. Nowhere was there a sign or at check-in did they say rooms would not be cleaned every day. The overall facility could use some upgrading and deep cleaning.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us Alexandrya. We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again!
par un voyageur de Tyler
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Michael. We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
all was great from check-in to check out pool was not available Hot breakfast was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us T. We are happy to hear you have enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again!
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us Maricruz. We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again! Have a good day!
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Minor pest control problem it's an easy fix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par NP, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to review us Anthony. We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again!
par un voyageur
Not worth my $
Publié le 25 juill. 2024 sur HotelsIt wasnt worth the $99 we paid. It was old, moldy and really humid room smell. Sheets had mold stains or something like that has
dark gray stains. Shower curtain was pink and had mold stains. Room card holder paper sleeve was reaused. The young lady replenishing breakfast was in pj's and added biscuits using bare hands.