Note fondée sur 505 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2020 sur Hotels
Hôtel très bien propre lits confortables et pas cher pour la Floride
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2020 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying at the Courtyard Sarasota Bradenton Airport. Come back and see us again the next time your travels brings you to the Sarasota Bradenton area!
Sincerely,
General Manager
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par MReisdorf, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 out of 10 rating! We appreciate your business.
par un voyageur
Not as advertised
Publié le 21 sept. 2024 sur HotelsThe photos did not warrant what was actually there but thats bradenton. Stay in downtown if you can instead
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Our photos online are of our hotel & amenities, I'm sorry you thought otherwise. Is there something specific you were looking for? We are an airport location and Courtyard brand.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay with us! We hope to welcome you back with another positive stay!
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Close to the places I needed to be
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par MReisdorf, Gestion de l’hôtel
We're having our location was conveniently located to where you needed to be. Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par MReisdorf, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We hope to better serve you on your next visit and earn a 5 out of 5 rating.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear you did not enjoy your stay with us. We hope to better serve you in the future.
par un voyageur
Room Had Ants
Publié le 3 sept. 2024 sur HotelsThe hotel is comfortable but dated. Our room had ants and the front desk was very kind when we reported it but I wouldn’t stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par MReisdorf, Gestion de l’hôtel
We are so sorry to hear you found ants in your guestroom. I would sincerely hope you'd give us another opportunity to serve you and not let this isolated incident prevent you. We hope to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par MReisdorf, Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear you did not enjoy your stay with us. We hope to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Elevators were broken and hotel was overall dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par MReisdorf, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience you experienced while our elevator was being re-modernized to meet the State of FL requirements. It was back in operation 7/24/24. We hope to better serve you in the future.