Note fondée sur 921 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
Le bruit de la climatisation est insupportable et très bruyant. La personne sur place m’a dit que c’était normal mais honnêtement ça n’a aucun sens. Bruit du frigo aussi. Forte odeur de savon qui laisse penser que c’est propre mais 2 pas sans bas et les pieds sont noirs instantanément. Lit confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Regency Inn & Suites Sarasota Management, Gestion de l’hôtel
Dear Matthieu,Thank you for sharing your experience with us. We're glad you found the bed comfortable, but we apologize for the issues you encountered during your stay. The noise from the air conditioning and fridge should not have been disruptive, and we're sorry for any discomfort this caused. Additionally, we regret that the cleanliness did not meet your expectations despite the soap's strong smell. Your feedback is invaluable, and we will address these concerns to improve the quality of our guest experience. Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to provide a better stay for you in the future.Sincerely,Regency Inn & Suites Sarasota Management
par un voyageur
Plutôt bien, mais pas suffisamment propre.
Publié le 11 mai 2024 sur HotelsAccueil souriant, check-in rapide.
Chambre spacieuse, rénovée. D'apparence propre, il s'est avéré que le sol (parquet) était très sale (pieds noirs dès que l'on marche pieds nus).
Petit coin cuisine très pratique. On aurait apprécié un sachet de thé et café.
Salle de bain lumineuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par Regency Inn & Suites Sarasota Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We're glad you had a positive check-in experience and found your renovated room spacious and well-equipped with a practical kitchen area. However, we apologize for the cleanliness issue with the floor and the lack of tea and coffee amenities. Your feedback is important to us, and we'll work to address these concerns to ensure a more enjoyable stay for our guests in the future. Thank you for bringing it to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Regards,Regency Inn & Suites Sarasota Management
par un voyageur
Très bien
Publié le 6 août 2023 sur HotelsNous avons passé un très bon séjour dans cet hôtel. Le petit bémol est le petit déjeuner : peu de places et de choix. Super piscine mais fréquentée, du coup
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Regency Inn & Suites Sarasota Management, Gestion de l’hôtel
Dear Magalie,Thank you for choosing to stay with us. We're delighted you enjoyed your overall experience. Regarding breakfast, we appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused by the limited options. We'll undoubtedly consider ways to enhance this aspect. It's lovely to hear that you liked our pool, although we apologize for any inconvenience due to crowding. We'll explore measures to manage the pool area better. Your comments are invaluable as they help us improve. We hope to have the pleasure of hosting you again, offering an even more enjoyable stay in the future.Regards,Regency Inn & Suites Sarasota Management
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2021 sur Expedia
Je ne recommande pas du tout, personnel de l'accueil limite peu souriant et accueillant.... Les gens de la chambre à côté qui occupent l'hôtel ont l'air d'habiter sur place et sont très bruyants en discutant sur le balcon jusqu'à au moins 1h du matin !!!! Des cafards dans la chambre que j'ai signalé à la femme de ménage le 1er jour ! A Fuir !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2021 par Regency Inn & Suites Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvie,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at The Regency Inn & Suites. I'm sorry your stay didn't live up to your standards. We value your feedback because we care about your happiness, and we work very hard to ensure that our guests have a good time, every time. I apologize for the unkempt rooms, inappropriate staff behavior, excessive noise coming up from the neighborhood, and anything else that caused you trouble.
The housekeeping team has been notified of your concerns. I'd like to apologize again on behalf of our entire team for not meeting your standards.
Sincerely,
Regency Inn & Suites Management
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2019 sur Expedia
Très bon rapport qualité/prix. Emplacement et chambre propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks You SO Much
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2019 sur Hotels
Trop proche de la route
Clim très bruyante
Chambre propre et correcte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2019 par mike, Gestion de l’hôtel
Sorry....
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2019 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thank....
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2018 sur Expedia
Hôtel sympa la piscine petite et en bord de route , mais la chambre est spacieuse
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 mai 2018 sur Hotels