Note fondée sur 260 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
C’est correct.
Beau parc à côté pour la marche.
Pas loin des restaurants.
Toutefois pas d’eau chaude la première nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2023 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir séjourné au Top Hill Motel. Nous sommes désolés que vous ayez eu des problèmes avec l'eau chaude. Mais nous vous assurons que nous disposons de 3 chauffe-eau instantanés et qu'il vous suffit de laisser couler l'eau quelques secondes. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance lorsque vous visiterez la magnifique ville de Saratoga Springs.
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2022 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Top Hill Motel. We really appreciate your business and hope to see you in near future.
par un voyageur
Publié le 18 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Top Hill Motel. We are glad to see that we have met your expectations. We really appreciate your business and hope to see you in near future.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The room was very clean and the person who checked us in was wonderful!!! I would definitely stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you for responding to this survey & providing us with valuable feedback regarding your recent stay with us. We are pleased to see that you enjoyed your stay. We will share your positive review with our team as positive guest input is their greatest form of recognition. We look forward to the opportunity to serve you again should you return to beautiful Saratoga Springs.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We appreciate your business and hope to see you soon again.
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response to this survey. We are glad to see that you have enjoyed your stay here with us this year like every year and we do appreciate your business. Hope to see you again next year
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We appreciate your business and hope to see you soon again.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Clean and comfortable 5 minute drive to everything in SS
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response to this survey. We are glad to see that you have enjoyed your stay here with us this year like every year and we do appreciate your business. Hope to see you again next year.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We appreciate your business and hope to see you soon again.
par un voyageur
Refused access to service dog.
Publié le 20 août 2024 sur HotelsRefused to let my daughter’s service dog stay in the room we had booked, claiming we needed to tell them in advance we had a service dog. The dog was vested, and I even offered to show them a Letter of Medical Necessity. (Neither of these is required, by the way, but I was a bit desperate.) Seemed like very nice people, and the motel was very convenient to SPAC, but we could not convince them of the laws concerning service animals.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Top Hill Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response to this survey. We are sorry for the inconvenience occurred during your stay with us. We have been tricked many times for the regular breed dogs not the service dogs and our rooms were also ruined by the regular dogs so now we are just being careful who we rent rooms to. We don't allow pets. We need to know if our customers do wonder why they have a dogs on the promises. The day you arrived was the concert at SPAC and we had no vacancy so sorry for any misunderstanding and inconvenience.